Gå til innhold

Forbaska svigermor

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Men har jeg sagt det er galt å feste?? Fester selv jeg :)

Men seriøst... å gå på fest hver helg.. hvor blir det av tiden med barna da? - JEG klarer som sagt ikke begge deler hver helg... men all ære til de som klarer det:)

Jeg gjør det ikke hver helg, men jeg takker ikke nei heller om jeg har anledning og barnevakt. Og må jeg tidlig opp dagen etter, så tilpasser man både aktivitet og inntak etter det.

F.eks synes jeg det er kjempemoro å danse, og om noen spør om jeg vil bli med så gjør jeg det - uten at jeg blir søpledrita av den grunn...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

22

• flisa

15

• Lillemus

8

• Mrs. Wallace

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Visst faen. Slike mødre kan til og med jeg ha fest og moro med :-)

"........................................."

Cool - da sier du fra neste gang sjansen byr seg, så kommer jeg!

:)

Skrevet

På en onsdag (f.eks) drikker ikke jeg heller mer enn tre. Jeg og en kompis kom for noen år siden frem til at én øl = tre øl :-)

"............................................"

Hehe.

Skrevet

Pøh, du er verre en meg, du drikker pils med den minste...

*geiper*

Det gjorde jeg med de store også og det har blitt skikkelige mennesker av de også :o)

Gjest Persille
Skrevet

Nå er det mulig jeg har misforstått hele uttrykket "ut på byen" - så da beklager jeg!

Men f.eks. jeg, i mitt tilfelle.. ser barna i 2-3 timer hver ettermiddag før de skal legges... Så er jeg med veninner/kino/klubb/trening osv. noen dager i uken.. etter leggetid..

Hadde jeg festet hele lørdag, så hadde jeg i løpet av helgen kun vært oppegående lørdag på dagtid.. og da har jeg ikke mye tid igjen med barna :)

Forstår noen hva jeg mente?

...

Vi skjønner hva du mener - men for de aller fleste betyr ikke en bytur eller en fest at hele dagen derpå er ødelagt. Vi klarer jo å fungere dagen etter selv om man har tatt seg en god fest kvelden i forveien...

Jeg går f.eks ofte ut på torsdager, men er uten unntak på jobb fredag for det, selv om jeg prøver å legge kundemøtene til etter ti :)

Gjest Persille
Skrevet

Det gjorde jeg med de store også og det har blitt skikkelige mennesker av de også :o)

Ok, da tar jeg ditt ord for det - og tar en liten bytur i morgen formiddag ;)

Skrevet

Cool - da sier du fra neste gang sjansen byr seg, så kommer jeg!

Helt klart. Neste gang jeg er på vei for å ta en øl eller to, og går forbi en barnehage som drives av ei med hull i puppen, så er det en deal :-)

Gjest Persille
Skrevet

Helt klart. Neste gang jeg er på vei for å ta en øl eller to, og går forbi en barnehage som drives av ei med hull i puppen, så er det en deal :-)

*fniser*

Eller så kan du bare si fra her litt i forveien, så kan jeg tilfeldigvis rusle forbi der du er - muligens større sjanse for det :)

Bill.mrk. "hull i puppen"

Skrevet

"Det gjorde jeg med de store også og det har blitt skikkelige mennesker av de også :o)"

Hva????!!!! Mener du å påstå at barn IKKE tar ubotelig sjelelig skade av å se foreldrene ta en øl eller et glass vin til maten? Det går jeg aldri med på! Jeg kjenner én jeg, skal jeg si deg, og faren hans drakk øl til middagen! Og han BLEI så gæern!

:-)

"........................................"

Skrevet

*fniser*

Eller så kan du bare si fra her litt i forveien, så kan jeg tilfeldigvis rusle forbi der du er - muligens større sjanse for det :)

Bill.mrk. "hull i puppen"

Heh-heh. Avtale :-)

"................................."

Gjest Persille
Skrevet

Heh-heh. Avtale :-)

"................................."

Cool :)

Gjest Tihi du!
Skrevet

Jeg syns 1 gang i uka er mye!

Er jo ikke sikkert mannen din er enig selv om han sier at han er det.

Du høres ikke akkurat mye voksen ut.

Hvis du mener det er hun som ikke er voksen, så er iallefall ikke mannen voksen som ikke sier fra!!!!!

Skrevet

det har heller ikke svigertrollet noe med.

Nei - men da hadde det i hvert fall vært mer forståelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...