Gå til innhold

Kjørerute i Trondheim

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Hei!

Jeg bor selv i Trondheim, like over samfundet, og må komme meg til Tiller. Buss går an, men det blir dyrt i lengden, siden jeg må dit noen ganger i uka. Jeg har moped scooter, og da kan jeg ikke kjøre på E6 som jo er letteste veien dit. kan noen forklare meg, så detaljert som mulug, hvor jeg skal kjøre for å komme fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innmari synd at sykkelkartet ikke trykkes opp lenger for da kunne du bare stukket innom biblioteket og fått ett. :o)

Er det ikke merket sykkelruter noe sted da? Moholt-ruta fins jo f.eks.

Gjest Tihi du!
Skrevet

Innmari synd at sykkelkartet ikke trykkes opp lenger for da kunne du bare stukket innom biblioteket og fått ett. :o)

Er det ikke merket sykkelruter noe sted da? Moholt-ruta fins jo f.eks.

Start: Fra samfundet, du kjører videre til tempe, (ved der bussene står) Tar til høyre i det krysse der, så kjører du forbi der det er gradestokk øverst på byggningen. Så bortover, ned til rundkjøringa der tar du til høyre så over brua. I enden av brua tat du til venstre... deretter kjører du hele veien husk høyre fil, ikke kjør opp til E6. Fordi en bilforetning. og under bjørndalsbrua... videre helt der du kommer til enden av veien, ca 10 min kjøring etter brua over elva.

I enden av veien tar til venstre, opp bakken og rett gjennom rundkjøringa. Så rett fram og der kommer du til det store tiller krysset ved city'n derifra finner du vel veien selv!

Håper du skjønte dette??

Skrevet

Start: Fra samfundet, du kjører videre til tempe, (ved der bussene står) Tar til høyre i det krysse der, så kjører du forbi der det er gradestokk øverst på byggningen. Så bortover, ned til rundkjøringa der tar du til høyre så over brua. I enden av brua tat du til venstre... deretter kjører du hele veien husk høyre fil, ikke kjør opp til E6. Fordi en bilforetning. og under bjørndalsbrua... videre helt der du kommer til enden av veien, ca 10 min kjøring etter brua over elva.

I enden av veien tar til venstre, opp bakken og rett gjennom rundkjøringa. Så rett fram og der kommer du til det store tiller krysset ved city'n derifra finner du vel veien selv!

Håper du skjønte dette??

Jeg skjønte det, men du burde lagt innlegget under trådstarter så hun får det opp på "svar til meg". :o)

Opp Bjørndalen altså, er det ikke noen lysere rute? Det er så mørkt nede i Bjørndalen, men det er muligens den som kalles Tiller-ruta, mener å ha sett det navnet.

Skrevet

Kjør til Tempe, over Sluppen-bro, til venstre over brua og opp Bjørndalen. Når du kommer til et stort kryss (her er det sikkert skiltet!) tar du opp til venstre, da kommer du "nedenfor" City Syd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...