Gå til innhold

Fransk bannskap :-)

Anbefalte innlegg

Gjest midjemål
Skrevet

Det er en eller annen fransk dust som hele tiden kontakter meg på MSN. Hvis jeg blokkerer eller sletter han så oppretter han bare nye brukere til å bruke på MSN. Jeg er selv mann så jeg skrev "êtes-vous gai ?" hehe..... men han bare fortsetter :o

Så nå lurer jeg på om dere har et bra Fransk banneord eller lignende jeg kan skrive til han neste gang. Bare et eller annet for å gjøre fyren skikkelig PISST!

Jeg har brukt et oversettelses program og lagt inn "Fuck you" som gir meg "Va te faire foutre". Når jeg så oversetter "Va te faire foutre" tilbake til engelsk så får jeg "Get stuffed" :)

Jeg har også forsøkt å oversette "Screw you" og får da "Baisez-vous". Når jeg så oversetter tilbake til engelsk så får jeg "You kiss" :)

Så jeg vet ikke helt om jeg vil bruke disse utrykkene da de kanskje kan bli oppfattet på en annen måte enn jeg hadde tenkt.

Videoannonse
Annonse
Gjest he,he,tror jeg
Skrevet

han blir antakelig bare kåt og MER interessert av styggordene dine

:)

Gjest midjemål
Skrevet

han blir antakelig bare kåt og MER interessert av styggordene dine

Nettopp, og derfor så har jeg ikke skrevet de til han :P - Men håpet at noen kunne hjelpe meg med ei skikkelig "kule" :D

hare1365380455
Skrevet

Nettopp, og derfor så har jeg ikke skrevet de til han :P - Men håpet at noen kunne hjelpe meg med ei skikkelig "kule" :D

Nytter det ikke å bare ignorere? Kan du ikke blokkere og så IKKE legge til noen fremmede?

Skrevet

Du kan godt bruke "va te faire foutre", som i overført betydning tilsvarer "fuck off" eller "dra til helvete".

Legg gjerne til en "casse-couilles".

hare1365380455
Skrevet

Du kan godt bruke "va te faire foutre", som i overført betydning tilsvarer "fuck off" eller "dra til helvete".

Legg gjerne til en "casse-couilles".

Jeg ville nå heller blokkert på msn og ikke lagt til nye (fremmede) kontakter.

Skrevet

Det kan godt være at det er den praktisk beste løsningen. Men ettersom jeg ikke er noen msn-er selv, svarte jeg på det jeg kan noe om - nemlig fransk. ;o)

Gjest midjemål
Skrevet

Ja jeg har blokkert han flere ganger, men når jeg har pt. 236 kontakter så er det litt vanskelig å vite om de som "adder" meg er fremmede eller ikke. Jeg har flere websider hvor personer kan ha behov for å kontakte meg, og mange bruker da MSN. Da synes jeg det er vanskelig å bare la være å legge de til når de spør meg.

Gjest midjemål
Skrevet

Nytter det ikke å bare ignorere? Kan du ikke blokkere og så IKKE legge til noen fremmede?

Vet jo ikke hvem de fremmede er. Det er flere som ønsker å kontakte meg via MSN, og mange har gjort det og jeg har fått et stort og nyttig nettverk.

hare1365380455
Skrevet

Det kan godt være at det er den praktisk beste løsningen. Men ettersom jeg ikke er noen msn-er selv, svarte jeg på det jeg kan noe om - nemlig fransk. ;o)

hare1365380455
Skrevet

Ja jeg har blokkert han flere ganger, men når jeg har pt. 236 kontakter så er det litt vanskelig å vite om de som "adder" meg er fremmede eller ikke. Jeg har flere websider hvor personer kan ha behov for å kontakte meg, og mange bruker da MSN. Da synes jeg det er vanskelig å bare la være å legge de til når de spør meg.

Det var mange!

hare1365380455
Skrevet

Vet jo ikke hvem de fremmede er. Det er flere som ønsker å kontakte meg via MSN, og mange har gjort det og jeg har fått et stort og nyttig nettverk.

Skriver de ikke en liten melding/mail også slik at du vet hvem alle disse er?

Gjest midjemål
Skrevet

Skriver de ikke en liten melding/mail også slik at du vet hvem alle disse er?

Nei, det kommer bare en sånn boks oppe i venstre hjørne om at en vil adde meg. Der står nicket hans og også emailadressen (vanligvis hotmail). Noen ganger er nickene litt avslørende, men som kjent så er det mange som har litt tvilsomme nick og epostadresser også :)

Skrevet

og hva betyr "Besse moi"?

Jeg går ut fra at flisa mener baises-moi, og det betyr "pul meg". Så det vil du kanskje ikke bruke. ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

236 kontakter, jøss, og jeg som var stolt da jeg bikket 30-tallet ;-)

Skrevet

Jeg går ut fra at flisa mener baises-moi, og det betyr "pul meg". Så det vil du kanskje ikke bruke. ;o)

hoho

Skrevet

hoho

Oi, var jeg kjip nå, som røpet det?

;o)

Skrevet

Oi, var jeg kjip nå, som røpet det?

;o)

Nei - når jeg kan fransk som en høne, så får jeg tåle såpass! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...