Gå til innhold

Fransk bannskap :-)

Anbefalte innlegg

Gjest midjemål
Skrevet

236 kontakter, jøss, og jeg som var stolt da jeg bikket 30-tallet ;-)

hehe, du kan jo få noen kontakter av meg :P *hihi*

Videoannonse
Annonse
Gjest midjemål
Skrevet

Jeg går ut fra at flisa mener baises-moi, og det betyr "pul meg". Så det vil du kanskje ikke bruke. ;o)

*lol* ja det var noe sånt jeg tenkte det kanskje betydde :) Da ville det kanskje fungere bedre med "baises vous!" :D

Gjest Shira12
Skrevet

hehe, du kan jo få noen kontakter av meg :P *hihi*

Vel, jeg må innrømme at jeg i grunnen har nok med og holde styr på de jeg har jeg.

Men takk for tilbudet! ;o)

Skrevet

*lol* ja det var noe sånt jeg tenkte det kanskje betydde :) Da ville det kanskje fungere bedre med "baises vous!" :D

Tja, hvis du først skal være ufin mot noen, ser jeg ingen grunn til at du skal bruke høflighetsformen "vous" (De/Dem). ;)

Skrevet

Tja, hvis du først skal være ufin mot noen, ser jeg ingen grunn til at du skal bruke høflighetsformen "vous" (De/Dem). ;)

Men herregud da, litt oppdragelse må man da ha ;)

Skrevet

Gå og pul Dem! hæhæ

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg kan ikke noen franske banneord, men har du ikke sånn at du må godkjenne alle før de får pratet med deg? Det er en innstilling, at alle du ikke godkjenner er blokkerte.

Gjest midjemål
Skrevet

Jeg kan ikke noen franske banneord, men har du ikke sånn at du må godkjenne alle før de får pratet med deg? Det er en innstilling, at alle du ikke godkjenner er blokkerte.

Joda, får jo en sånn boks oppe i venstre hjørne hvor jeg må godta vedkommende eller ikke. Men hvordan i huleste skal jeg kunne vite om det er den franske dusten eller noen andre? Det står jo bare et nick og en emailadresse der, og de sier meg lite om det en en fransk dust eller ikke.

Gjest Calóni
Skrevet

Joda, får jo en sånn boks oppe i venstre hjørne hvor jeg må godta vedkommende eller ikke. Men hvordan i huleste skal jeg kunne vite om det er den franske dusten eller noen andre? Det står jo bare et nick og en emailadresse der, og de sier meg lite om det en en fransk dust eller ikke.

Tja...du vet vel stort sett om du har gitt msn-adressen din til noen eller ikke? Dersom det dukker opp slik boks i venstre hjørne dersom du ikke har gitt den til noen i det siste, så kan det jo være et tegn på at det er den fyren igjen. Tror jeg ville gjort det slik, iallfall. Så får heller de som faktisk kjenner deg gi beskjed til deg om at de har lagt deg til på en annen måte :)

Gjest midjemål
Skrevet

Tja...du vet vel stort sett om du har gitt msn-adressen din til noen eller ikke? Dersom det dukker opp slik boks i venstre hjørne dersom du ikke har gitt den til noen i det siste, så kan det jo være et tegn på at det er den fyren igjen. Tror jeg ville gjort det slik, iallfall. Så får heller de som faktisk kjenner deg gi beskjed til deg om at de har lagt deg til på en annen måte :)

tja, greit nok det. Min adresse ligger ute på 2-3 websider jeg har bl.a. for at potensielle kunder kan kontakte meg direkte. Den muligheten ønsker jeg fortsatt at de skal kunne ha, så da får jeg visst heller godta at den franske %&"#¤%& legger meg inn.

Gjest Calóni
Skrevet

tja, greit nok det. Min adresse ligger ute på 2-3 websider jeg har bl.a. for at potensielle kunder kan kontakte meg direkte. Den muligheten ønsker jeg fortsatt at de skal kunne ha, så da får jeg visst heller godta at den franske %&"#¤%& legger meg inn.

Ja, da virker det nesten best å fortsette som du gjør, ja...Men tror du ikke at denne franske fyren vil synes det er kjempemorsomt om du faktisk bruker tid på å lære deg franske banneord?

Hva med å ikke blokkere ham engang, men bare la ham snakke i enetaler så lenge han gidder?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...