Aryane Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Da jeg brukte piller klarte jeg aldri å utsette den i det hele tatt, mens en venninne utsatte den aldri så lenge, hun tok pillen hele tiden og hadde dermed ikke mens. Tror det er forskjellig fra person til person. 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 til du går tom for piller Man skal være forsiktig med å utsette mensen for mange ganger på rad. Kan visst være skadelig. Jeg selv utsetter den bare noen dager om jeg føler den hemmer meg i noe.. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Man skal være forsiktig med å utsette mensen for mange ganger på rad. Kan visst være skadelig. Jeg selv utsetter den bare noen dager om jeg føler den hemmer meg i noe.. Ikke hva jeg har hørt. 3-4 leger har sagt det samme til meg, ikke skadelig. Kan gjøre det så lenge jeg vil. Mensen er ikke nødvendig. Bare for å bli gravid. Hvor valid det er, vet jeg ikke. Jeg utsetter det i 3-4 mnd, lar "mensen" komme en gang og utsetter igjen. 0 Siter
villee Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Legen min sa jeg kunne utsette den så lenge jeg ville for det var visst ikke skadelig.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.