Gå til innhold

Hvor er det fint å dra på tur i november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi skulle pleie forholdet litt. Skal være borte ca. 3-4 dager. Tror det føles mest befriende å reise ut av norge, men ikke noe must det.

Roma, paris, alicante og sånnt er vel litt kaldt på den tiden?

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Jeg ville reist til Praha. Det er jo ikke varmt der, men da må dere vel lengre bort.

Da kan dere rusle i byen hånd i hånd,er masse og se på, sitte på kafe og småprate, spise god middag, og så kan dere varme hverandre på rommet om kvelden :o)

Vi fikk ett skikkelig vitamininnskudd av vår Prahatur.

Sukk, jeg vil tilbake!

Skrevet

Jeg ville reist til Praha. Det er jo ikke varmt der, men da må dere vel lengre bort.

Da kan dere rusle i byen hånd i hånd,er masse og se på, sitte på kafe og småprate, spise god middag, og så kan dere varme hverandre på rommet om kvelden :o)

Sukk, jeg vil tilbake!

Takker! Høres kjempeflott ut!

Skrevet

Sukk, jeg vil tilbake!

Du har ikke noe forslag til hotell?

Gjest Shira12
Skrevet

Du har ikke noe forslag til hotell?

Det kommer litt an på, om du vil bo i nye byen eller gamle.

Vi betalte ganske mye for hotellet pga meg, jeg var en del dårlig i de dager, og ville ha en liten leilighet.

Men start en tråd her på Åpent, og spør om hotel, er ganske mange som har reist dit synes jeg og erindre, og har sikkert gode tips :o)

Skrevet

Sukk, jeg vil tilbake!

Praha er flott, og et sted jeg gjerne hadde dratt med gubben! Har vært der to ganger, men det var hhv med ei venninne og med mamma - ikke helt det samme.

Flott by!

November vet jeg ikke hvordan er der... Det KAN vel hende du risikerer litt regn - men det trenger jo ikke plage deg ;) Jeg har vært der i juli og desember - og desember kan ihvertfall anbefales (hvis dere kan utsette litt) med julemarkeder og snø og vinter!

Skrevet

Har du bestilt? Jeg fikk akkurat billetter til Vilnius for 800 kr tur/retur for to. :)

Skrevet

Har du bestilt? Jeg fikk akkurat billetter til Vilnius for 800 kr tur/retur for to. :)

Har ikke bestilt nei! Men det er jo rasende billige billetter å få tak i, så tenkte jeg ikke skulle somle for lenge!

Hva gjorde at du valgte ditt reisemål?

Skrevet

Har ikke bestilt nei! Men det er jo rasende billige billetter å få tak i, så tenkte jeg ikke skulle somle for lenge!

Hva gjorde at du valgte ditt reisemål?

Har hørt mye bra, samt at det er veldig billige hoteller der. Også passet det best med datoene.

Skrevet

Har hørt mye bra, samt at det er veldig billige hoteller der. Også passet det best med datoene.

Jommen - sjekka ut og kan få 3 netter på hotell sentralt til kr. 1500,- for to!

Gjest soljenta_83
Skrevet

Hvordan er temperaturen der i september? Lyst til å reise bort jeg også,men orker ikke reise til bare regn og kulde :)

Men vil heller ikke til `syden`

Gjest soljenta_83
Skrevet

Jommen - sjekka ut og kan få 3 netter på hotell sentralt til kr. 1500,- for to!

Hvor fant du disse? *nysgjerrig* jeg vil også på tur

Skrevet

Athen er en spennende by og der er det norsk sommervarme i november dvs rundt 20 grader

Skrevet

Hvilken som helst storby. Hva er det med Alicante, er det ikke der mange nordmenn klomper seg sammen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...