Gå til innhold

Hva gjøre med kommende høstdeppers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg insisterer på å sitte utendørs så lenge som mulig, tenner stearinlys så fort det mørkner, lager eplepai av høstens epler, hører på god musikk skikkelig høyt, leser gode, ikke for krevende bøker (gjerne braincandy av typen Marian Keyes), gleder meg til høstens TV-serier, drikker rødvin og fniser hysterisk med venninner, setter bilder inn i album og forbereder bursdagsfesten min (som er et stykke utpå høsten).

Og når høsten har vart en stund, er det tid for kakao (gjerne med litt rom i) og så begynner jeg å glede meg til jul. ;o)

Sitte utendørs er fin til og med på kaldeste vinteren:) vi lager bål og spiser middag ute som fast tradisjon hver juledag jeg og ungene, da er det neitakk til familieselskap, selv fra syttenåringen min og kjæresten hennes:) da lager vi noe som heter "haikbombe"....

matlaging utendørs er forøvrig kjempekos om du har en termodress, god mat og et bål;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp:) er notert! mange grunner til og kose seg når det er kaldt og guffent ute, har mange ideèr jeg:)

Det er nok noe med å ta tak i de mulighetene som ligger der, ha ideer, finne på ting som det skorter på her...

Men jeg prøver i alle fall! :-)

I går ringte jeg en venninne som jeg snakker med og treffer altfor sjelden, og foreslo at vi skulle ta en tur på Latter (stand-up-stedet på Aker Brygge) i helgen, hvis hun ikke hadde planer. Og som sagt så gjort, hun ble spontant med, vi har vært og sett stand-up i kveld, spist og skravla, kjempekoselig! Ikke noen "bombe", bare altfor sjelden at jeg gjør sånt.

Dette har ikke så mye med høst-depping å gjøre, men jeg prøver i alle fall å bryte min egen monotoni, gjøre mer slike spontane ting, ta initiativ til mer osv.

Skrevet

Det er nok noe med å ta tak i de mulighetene som ligger der, ha ideer, finne på ting som det skorter på her...

Men jeg prøver i alle fall! :-)

I går ringte jeg en venninne som jeg snakker med og treffer altfor sjelden, og foreslo at vi skulle ta en tur på Latter (stand-up-stedet på Aker Brygge) i helgen, hvis hun ikke hadde planer. Og som sagt så gjort, hun ble spontant med, vi har vært og sett stand-up i kveld, spist og skravla, kjempekoselig! Ikke noen "bombe", bare altfor sjelden at jeg gjør sånt.

Dette har ikke så mye med høst-depping å gjøre, men jeg prøver i alle fall å bryte min egen monotoni, gjøre mer slike spontane ting, ta initiativ til mer osv.

Ting trenger så absolutt ikke å være noen "bombe"! poenget er vel at du gjør noe som gleder deg, får smilet frem og dertil energien:)

Sånn skal det gjøres, da smiler du selv om vinden uler og snøen laver ned....... det trengs vet du for etterpå kommer våren;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...