mynaeve Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 www.filmweb.no Litt utenom tema, men koster det fortsatt 10 kroner ekstra å bestille billetter på internett? Det er så idiotisk. Nesten litt provoserende 0 Siter
mynaeve Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 www.filmweb.no Litt utenom tema, men koster det fortsatt 10 kroner ekstra å bestille billetter på internett? Det er så idiotisk. Nesten litt provoserende 0 Siter
Gemini Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Litt utenom tema, men koster det fortsatt 10 kroner ekstra å bestille billetter på internett? Det er så idiotisk. Nesten litt provoserende Hvorfor spør du meg om det tre ganger? hehe Men seriøst, en sånn løsning (programvare osv) har sikkert kostet litt å utvikle, så det er vel derfor man evt. betaler ekstra for det. Men jeg husker ikke om det er en tier ekstra fortsatt, jeg har ikke tenkt over det. Så ille fordyrende er det da tross alt ikke. Det koster mer å stå i telefonkø i en evighet for å bestille billetter på den måten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.