Gå til innhold

Da er du sint da :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg syns synd på han - det har nok raknet alt for han.

Skrevet

Ikke bare sint, men forholdsvis dum også....

Men man blir vel dum om man bare blir sint nok:-)

Skrevet

Han hadde helt sikkert ikke noe mer å tape.

mil1365380270
Skrevet

Som privat kan kemneren inndrive gjeld for deg helt til den dagen skyldner dør, tror jeg. Men banken kan kanskje ikke bruken kemneren, eller forfølge på samme måte?

Skrevet

Mulig han følte det slik, men i realiteten har han nok tapt enda mer på det gjennom eventuelle økonomiske krav mot han i fremtiden - og derfor begrensede muligheter til å komme seg økonomisk på fote igjen på en del år fremover....

Skrevet

Mulig han følte det slik, men i realiteten har han nok tapt enda mer på det gjennom eventuelle økonomiske krav mot han i fremtiden - og derfor begrensede muligheter til å komme seg økonomisk på fote igjen på en del år fremover....

Det driter han i akkurat nå som kjerringa har gått fra han og han mista jobben og banken ville selge hytta han sjøl har snekret -og alt på grunn av det hælvetes svigertrollet som jobber i banken...

*PUST PES*

Skrevet

Som privat kan kemneren inndrive gjeld for deg helt til den dagen skyldner dør, tror jeg. Men banken kan kanskje ikke bruken kemneren, eller forfølge på samme måte?

De har ikke så mye å ta når han nå bor i campingvogn.

mil1365380270
Skrevet

De har ikke så mye å ta når han nå bor i campingvogn.

Nei, men han kan jo bli en gammel mann. Og da er det dumt å rasere muligheten til å komme ovenpå igjen med vilje :-)

Skrevet

Nei, men han kan jo bli en gammel mann. Og da er det dumt å rasere muligheten til å komme ovenpå igjen med vilje :-)

Jeg skjønner folk som gjør sånen dumme ting jeg :) etterpåklokskapens bakrus innhenter dem nok.

mil1365380270
Skrevet

Jeg skjønner folk som gjør sånen dumme ting jeg :) etterpåklokskapens bakrus innhenter dem nok.

Ja, jeg synes enda mer synd på han etter det der. Skjønner handlingen også. Sånn alle sikkert tenker, men få tør gjøre.

Skrevet

Kan du ikke bli så sinna? Jeg blir rasende om jeg føler meg urettferdig behandlet og kunne sikkert gjort det samme.

Skrevet

Hjelpe meg. Der forsvant muligheten til å gjøre seg ferdig med gjelda gitt.

Jøss for en ufattelig idiotisk ting å gjøre!

*sjokkert*

Skrevet

Kan du ikke bli så sinna? Jeg blir rasende om jeg føler meg urettferdig behandlet og kunne sikkert gjort det samme.

Jeg kan bli sinna, men tror ikke jeg ville klart å miste hodet så fullstendig som denne karen gjorde - heldigvis:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...