Gå til innhold

Arg, nextgentel. For noe dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kjøpsloven gir rett til refusjon når varen ikke fungerer slik man normalt forventer.

Det nytter ikke å ta forbehold med liten skrift for en selger om at varen "kanskje ikke virker". Eller forbehold om at posen med poteter kanskje ikke inneholder 10 kg, men bare 9.

For en internettlinje er 10% nedetid derimot fryktelig mye. Den blir nesten fullstendig ubrukelig.

Mm.

Det skal Nextgentel ha. De var ikke så veldig vrange på dette med refusjon.

Eller kanskje de ikke orker å svare på skriftlige brev, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker folk som sier noe tull, forventer svar, for SÅ å si noe fornuftig.

Tja. Og jeg "elsker" folk som ikke svarer på spørsmål :-) Og folk som selv kommer med usaklige uttaleleser (jfr. alder i dette tilfellet), og deretter presterer å påstå at den _andre_ kommer med tull :-)

Typen din trenger altså 20Mbit linje til "jobben" sin? Heh-heh. Jepp - åpenbart. Noen som sitter og hoster torrents og distribuerer piratkopiert programvare og andre ting via andre fildelingssystemer døgnet rundt kaller det kanskje for "jobben sin", men det blir litt drøyt å faktisk mene det.

"......................................."

Skrevet

Tja. Og jeg "elsker" folk som ikke svarer på spørsmål :-) Og folk som selv kommer med usaklige uttaleleser (jfr. alder i dette tilfellet), og deretter presterer å påstå at den _andre_ kommer med tull :-)

Typen din trenger altså 20Mbit linje til "jobben" sin? Heh-heh. Jepp - åpenbart. Noen som sitter og hoster torrents og distribuerer piratkopiert programvare og andre ting via andre fildelingssystemer døgnet rundt kaller det kanskje for "jobben sin", men det blir litt drøyt å faktisk mene det.

"......................................."

Dette blir for patetisk å bruke mer tid på.

Gjest skifter støtt
Skrevet

Husk, Pråsaken er selvoppnevnt syvende far i huset her.

OG, han kan kjøre fly!

Skrevet

Unnskyld, men hvis du i stedet for å føre en meningsløs krangel med denne galningen hadde svart på mitt spørsmål, så KAN det hende at jeg kan hjelpe dere med det problemet.

Symptomene var som sagt de samme her hos meg med ADSL2 hos NGT.

Skrevet

Unnskyld, men hvis du i stedet for å føre en meningsløs krangel med denne galningen hadde svart på mitt spørsmål, så KAN det hende at jeg kan hjelpe dere med det problemet.

Hehe..godt poeng.

Er på jobb akkurat nå, men skal sjekke når jeg kommer hjem.

Skrevet

Opplever noe av det samme her - bare ikke fullt så ille.

Har Firstmile abonnement forresten - som funket fint så lenge Firstmile driftet det.

Men etter overgangen til Nextgentel virker det som om båndbredden har sunket - ting går treigere - og spesielt uploaden har blitt merkbart dårligere.

Har så langt fåt en ny router/adsl-modem av dem, uten at det har hjulpet mye.

Og de siste månedene har det forverret seg ytterligere, og ping-tiden er nå alltids flere titalls millisekunder, selv på store og kjente norske nettsteder.

Sjelden jeg opplever at linja detter helt dog - bare at det tidvis går fryktelig tregt...

Skrevet

*Ler*

"................................"

Skrevet

Du gir deg ikke ser jeg, Nabokov? Hva med å holde deg unna meg, slik jeg holder meg unna deg? Helt seriøst ment. Jeg har ikke skrevet et ord om deg siden den gale rallingen din på Meldinger over flere tråder som ble slettet.

"........................................."

Skrevet

Du gir deg ikke ser jeg, Nabokov? Hva med å holde deg unna meg, slik jeg holder meg unna deg? Helt seriøst ment. Jeg har ikke skrevet et ord om deg siden den gale rallingen din på Meldinger over flere tråder som ble slettet.

"........................................."

Stikk, ekle kryp.

Skrevet

Stikk, ekle kryp.

*Rister på hodet*

Dakal lille voksne mannen...som ikke helt har skjønt dette med "voksen"..

For ordens skyld, så gjentar jeg at jeg har holdt meg unna deg siden de patetiske utbruddene dine som ble slettet. Hvis du har et minimumssnev av verdighet, så gjør du det samme.

".................................."

Skrevet

*Rister på hodet*

Dakal lille voksne mannen...som ikke helt har skjønt dette med "voksen"..

For ordens skyld, så gjentar jeg at jeg har holdt meg unna deg siden de patetiske utbruddene dine som ble slettet. Hvis du har et minimumssnev av verdighet, så gjør du det samme.

".................................."

Ralling, syns ikke det nei:

Når andre skriver at det ikke har med pedofili å gjøre at eldre menn finner en 14-16 årig tidlig utviklet jente seksuelt attraktiv, kommer det først besyldninger om pedofili, deretter, etter en del bråk om "halvpedofili"

ref:http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3247643

Så fant jeg dette skrevet av samme person:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3122235

og

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3122247

Merk at han til overmål snakker om å faktisk ha sex med så unge jenter.

Ja, det er lov å le nå.

----------------------------

Jeg holder meg langt unna svin som deg, men har min fulle rett til å svare folk som ønsker svar på et dataspørsmål, men i stedet utsettes for din sinnsvake hets.

Det er andre gang på undrer ei uke at selv den type tråd blir forsøplet av deg.

Skrevet

Ralling, syns ikke det nei:

Når andre skriver at det ikke har med pedofili å gjøre at eldre menn finner en 14-16 årig tidlig utviklet jente seksuelt attraktiv, kommer det først besyldninger om pedofili, deretter, etter en del bråk om "halvpedofili"

ref:http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3247643

Så fant jeg dette skrevet av samme person:

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3122235

og

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3122247

Merk at han til overmål snakker om å faktisk ha sex med så unge jenter.

Ja, det er lov å le nå.

----------------------------

Jeg holder meg langt unna svin som deg, men har min fulle rett til å svare folk som ønsker svar på et dataspørsmål, men i stedet utsettes for din sinnsvake hets.

Det er andre gang på undrer ei uke at selv den type tråd blir forsøplet av deg.

*Gjesp*

Du er faktisk så tragisk at det er ikke noe poeng å si noe som helst mer om hverken deg eller dine syke tilbøyeligheter, Nabakov...

"........................................"

Skrevet

*Gjesp*

Du er faktisk så tragisk at det er ikke noe poeng å si noe som helst mer om hverken deg eller dine syke tilbøyeligheter, Nabakov...

I forhold til dine tilbøyeligheter som er sex med lik (slik du gjentatte ganger har latt skinne igjennom) er det vel lite å bry seg om hva du måtte mene.

Skrevet

Det kan være at parametre i routeren må settes opp annerledes enn standard.

Jeg hadde glemt det, men vi hadde nemlig lignende problemer med NGT i starten her, og det skyldtes visst at vi er litt vel langt unna telefonsentralen eller noe sånt...

Sånne tekniske problemer er min mann et par hakk bedre på å løse enn meg, så det var han og ikke meg som var i kontakt med NGT, og fikk hjelp fra NGTs tekniske avdeling. De gikk inn på routeren vår (via "fjernstyring") og endret oppsettet. Siden har det funket dønn stabilt. :-)

Skrevet

I forhold til dine tilbøyeligheter som er sex med lik (slik du gjentatte ganger har latt skinne igjennom) er det vel lite å bry seg om hva du måtte mene.

*LOL* Hold deg til fjortenåringene dine, din syke patetiske tulling, og slutt å dikte opp helt ville ting om andre :-)

Legg forøvrig merke til at jeg ba deg kutte ut denne barnslige drittslengingen, noe jeg hadde gjort, og at du åpenbart ikke var interessert i det. 'Nuff said.

Skrevet

*LOL* Hold deg til fjortenåringene dine, din syke patetiske tulling, og slutt å dikte opp helt ville ting om andre :-)

Legg forøvrig merke til at jeg ba deg kutte ut denne barnslige drittslengingen, noe jeg hadde gjort, og at du åpenbart ikke var interessert i det. 'Nuff said.

Spar deg unnskyldniningene, perverse likskjender.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...