Gå til innhold

Hva slags dyr??

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia
Skrevet

Hva slags dyr kan jeg få meg? jeg kan ikke ha en hund, slik tingene er nå, men ønsker meg en liten søt venn..hm..Redd mus, men de er søte, men hvor redd bør man være? de biter jo!! Noen som vet om et hendig dyr med følelser som også tålr være litt alene på dagene..??

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• Anonym 82

8

• Lillemus

2

• Glimtipper

2

Skrevet

Hetterotte. Kjøp to av samme kjønn, så har de også glede av hverandre.

Skrevet

Katt! Jeg fikk katt selv i sommer, og det er et veldig selvstendig og koselig dyr! Passer ikke så godt hvis du bor i blokk, kanskje. Lån en bok om kattehold på biblioteket, så finner du ut om det passer for deg!

Selv kunne jeg ikke tenke meg å skaffe en smågnager som mus eller hamster. Marsvin og kanin er det vel litt mere selskap i.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Ilder? Men de krever forsåvidt nesten like mye som en hund,så det er kanskje ikke aktuelt. Marsvin? De biter ikke,kan være alene,og liker å kose masse

Gjest Shira12
Skrevet

Hetterotte. Kjøp to av samme kjønn, så har de også glede av hverandre.

Jeg har alltid hatt lyst på Hetterotte.

Men dessverre deler ikke sambo den lysten med meg.

Hm, kanskje jeg skal manipulere guttungen til og få lyst på. ;-)

Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst på Hetterotte.

Men dessverre deler ikke sambo den lysten med meg.

Hm, kanskje jeg skal manipulere guttungen til og få lyst på. ;-)

Hehe :) De er veldig fine dyr. Intelligente også :)

Skrevet

To katter. De bør være to når de er alene på dagene. De sover sikkert mesteparten av dagen og våkner på ettermiddagen/kvelden.

Det er vel bare hund eller gris du kan gå tur med i praksis.

Gjest Shira12
Skrevet

Hehe :) De er veldig fine dyr. Intelligente også :)

Redd hunden kanskje støtter sambo her også, da blir det 2 mot 2.

Mange problem man skal ha i hverdagen altså

;-)

Skrevet

De australske hetterottene er utrolig kosete og smarte!

Vi har ( og anbefales ) 2 jenter.

Ungene har dem med over alt oppe på skuldrene.

De lyder også navnene sine ;o)

Men husk kjøp dem da som babyer.

Hilsner fra

Skrevet

KANIN!

Vi kjøpte en kanin for noen uker siden, en dvergvedder. Den er så søt og kosete og bløt at det er nesten for mye av det gode! Bor i bur inne. Har den løs men da må den voktes nøye, for den kan gnage på ledninger etc.

Tro meg, kanin er tingen!

Gjest Rosettmarsvin.
Skrevet

Marsvin?

Jeg har et, dvs. det var ungenes sin *ler*, og den er så aldeles skjønn at du ikke aner.

Den piper og lager lyder når vi kommer, kurrer og prater når den blir klødd, rundsleiker meg som en hund når jeg koser med den, ligger på fanget og koser seg når jeg grer den og klipper negler og klarer seg helga alene med nok vann og mat og rent bur.

Er liten og tar liten plass men endog stor nok til å ikke kvalifisere seg til musekategorien ;)

I det hele tatt en skjønn liten skapning.

Min lille klump er en rosett, det menes noe langhåret i virvler, men de kan fårs som korthårede og langhårede, psst. langt hår krever pelsstell.

En flott kamerat om en har liten plass, ikke er så glad i trim ;) men synes om å kose myke dyr mens en ser en god film.

:D

Gjest ChiengMai
Skrevet

Uten tvil; undulat

Fugler er da usedvanlig lite sjarmerende. *grøsser*

Skrevet

Uten tvil; undulat

Undulater og andre fugler er ålreite de, bortsett fra at jeg er prinsippiellt imot både burfugler og andre dyr i bur. Dauer plutselig og for ingen åpenbar grunn gjør de også.

"........................................"

Skrevet

Katt! Jeg fikk katt selv i sommer, og det er et veldig selvstendig og koselig dyr! Passer ikke så godt hvis du bor i blokk, kanskje. Lån en bok om kattehold på biblioteket, så finner du ut om det passer for deg!

Selv kunne jeg ikke tenke meg å skaffe en smågnager som mus eller hamster. Marsvin og kanin er det vel litt mere selskap i.

Er man borte om dagene, så bør man ha to katter, og ikke en.

".........................................."

Skrevet

Ilder? Men de krever forsåvidt nesten like mye som en hund,så det er kanskje ikke aktuelt. Marsvin? De biter ikke,kan være alene,og liker å kose masse

*urk*

Bodde i hybelhus med noen som hadde to ildere en gang. De STINKET.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...