Gå til innhold

Er bilbelte-reklamen for sterk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• songbirdy

9

• Prozak

5

• flisa

4

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, den er ikke for sterk. Men den er teit og urealistisk. Ingen andre hadde bilbelte, de døde av ulykken, men de sitter fremdeles på plassene sine?

Skrevet

Jeg synes den er - eh - "fin" på et vis. Får frysninger når jeg ser den, men ikke fordi den er makaber, men fordi den sier noe om hvor fornuftig det er å bruke bilbelte.

Skrevet

Nei, den er ikke for sterk. Men den er teit og urealistisk. Ingen andre hadde bilbelte, de døde av ulykken, men de sitter fremdeles på plassene sine?

Nei, sånn sett er det ikke spesielt realistisk, men man tar jo poenget.

I en bilulykke hjemmefra ble alle 4 drept. Den ene brukte bilbelte, og han kunne foreldrene se før begravelsen. De andre var tilnærmet ugjenkjennelige. Kompisen min var førstemann til åstedet (bodde like ved), og det var ikke et pent syn. De trodde det var 3 i bilen, for den ene i baksetet var krøllet i en ball under forsetet... :(

Uansett, syns dette er en av de bedre. Og den plakaten langs veiene der de holder rundt hverandre. Veldig talende, man husker på hvorfor man helst bør gidde å huske på beltet...

Skrevet

Jeg synes den er - eh - "fin" på et vis. Får frysninger når jeg ser den, men ikke fordi den er makaber, men fordi den sier noe om hvor fornuftig det er å bruke bilbelte.

enig!

Skrevet

Statens vegvesen har fått over 100 klage-eposter..

Folk skal nå klage over alt, det er hva jeg helt ærlig tenker. Det er et problem, da det sikkert er hundrevis av mennesker som synes det er en bra reklame, men som ikke skriver epost om det.

Jaja, man hører alltid fra den tiendedelen som er misfornøyd.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enig med deg, Lillemus!

Skrevet

Barnebarnet mitt skjønner nå hvor oldefar er :)

Den er fin.

Skrevet

Hmmm. jeg har tenkt at de er blitt slengt tilbake igjen jeg.

Skrevet

Jeg reagerer veldig på å se den, men noen ganger trengs sterke virkemidler.

Skrevet

Jeg synes reklamen er kjempefin. Den er såpass sterk at du reagerer, og at du virkelig tenker.

Jeg har flere ganger tenkt på den mens jeg har tatt på meg bilbeltet.

Tror det trengs litt sterkt skyts for de som ikke bruker bilbelte!

Skrevet

Jeg synes reklamen er kjempefin. Den er såpass sterk at du reagerer, og at du virkelig tenker.

Jeg har flere ganger tenkt på den mens jeg har tatt på meg bilbeltet.

Tror det trengs litt sterkt skyts for de som ikke bruker bilbelte!

En jeg kjenner kaller det "pysebeltet".... fy flate, sjelden blitt så provosert som da.. Gjett hvem som pent måtte ta på seg beltet.. ;)

Skrevet

En jeg kjenner kaller det "pysebeltet".... fy flate, sjelden blitt så provosert som da.. Gjett hvem som pent måtte ta på seg beltet.. ;)

Min kjære er også kjempesløv på bruk av bilbelte - han har da airbag! *Snøft* Jeg har gitt ham klar beskjed om at jeg kommer til å mase hver gang jeg ser ham uten bilbeltet når han sitter i bilen. Basta.

Skrevet

Vi kaller det "pysestrikk" - men bruker det..

Skrevet

Min kjære er også kjempesløv på bruk av bilbelte - han har da airbag! *Snøft* Jeg har gitt ham klar beskjed om at jeg kommer til å mase hver gang jeg ser ham uten bilbeltet når han sitter i bilen. Basta.

Ja er det ikke merkelig? Såpass voksne og oppegående mennesker som kan få seg til å si og mene slikt? Jeg skjønner det bare ikke!

Har en veninne som gladelig tar med seg barn i kassa på varebilen, og syns det kan sidestilles med faren ved å klatre i trær..... Du kan tro det ble klar beskjed om hvor MITT barn skal være i den bilen.. hehe ;) Utrolig, syns nå jeg da!

Skrevet

hihi, men det er jo det som er det viktigste da tross alt. Men det er noe med holdningen... Hvorfor skal det være "pysete" å bruke belte? Kjøre bil er jo nesten som en risikosport å regne... :)

Skrevet

hihi, men det er jo det som er det viktigste da tross alt. Men det er noe med holdningen... Hvorfor skal det være "pysete" å bruke belte? Kjøre bil er jo nesten som en risikosport å regne... :)

Ja det er jo blitt det med årene. Før kunneman jo kjøre milevis uten å møte andre -og vinket om man hadde samme bokstav på skiltet.

Skrevet

Den er bra.

Klarer ikke folk å se sannheten i øyene og tror de at de er udødlige?

Skrevet

Det holder med én skikkelig ulykke før man skjønner det. Jeg har hatt flere - én som sjåfør og flere som passasjer.

"......................................."

Skrevet

Ja det er jo blitt det med årene. Før kunneman jo kjøre milevis uten å møte andre -og vinket om man hadde samme bokstav på skiltet.

Men risikoen for å bli sittende i rullestol e.l. fordi man kjører av veien er ikke mindre enn før.

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...