Gå til innhold

Er bilbelte-reklamen for sterk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er en helt grei reklame. Den har et budskap, og det er så alvorlig som det vises. Selvfølgelig er det ubehagelig. Døden er jo det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• songbirdy

9

• Prozak

5

• flisa

4

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg så den på kino flere ganger før den kom på tv, og den gjorde STERKT inntrykk! Nå ser jeg den jo flere ganger om dagen, og får fortsatt gåsehud...! Beste reklamen som noen gang har blitt laget spør du meg!

Skrevet

Jeg så den på kino flere ganger før den kom på tv, og den gjorde STERKT inntrykk! Nå ser jeg den jo flere ganger om dagen, og får fortsatt gåsehud...! Beste reklamen som noen gang har blitt laget spør du meg!

Er absolutt den beste reklamen jeg også har sett!!!!

Helt enestående!!!!

Snacky1365380698
Skrevet

Absolutt ikke for sterk! Bilbeltet reddet livet mitt da jeg var i en front-mot-front kollisjon tidl i sommer. Bilbeltet kan ikke undervurderes på noen som helst måte!

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg synes den er - eh - "fin" på et vis. Får frysninger når jeg ser den, men ikke fordi den er makaber, men fordi den sier noe om hvor fornuftig det er å bruke bilbelte.

Ja, jeg også får litt frysninger av den. Syntes den er kjempebra!

Skrevet

Trist å høre om broren din, jeg skjønner at du reagerer og at det ripper opp i sorgen..

Men føler du at det er noe i det han sa i artikkelen; pårørende vil at andre skal slippe å oppleve det samme - og dersom dette er måten for å få flere til å bruke belte, så er det kanskje "verdt det"?

*klem* til deg om du vil ha. :)

Jo, naturligvis er reklamen "god" i den forstand at flere kanskje tenker seg om.

Og naturligvis håper jeg at ALLE bruker belte!

Men jeg tror reklamen ikke når frem til målgruppa. Den som får frysninger av reklamen, er vel gjerne de som allerede bruker bilbelte.

Tror jeg? Kanskje?

Skrevet

Ser at mange synes den er sterk. Gjør jeg og, men får litt sånn motsatt følelse. Det ser så godt ut å fly opp. Behagelig og "vakkert". Mens det ser forferdelig vondt ut for han som blir igjen. Alene m sorgen og smertene.

Har ikke noe sterkt dødønske for tiden, men er sånn jeg tenker når jeg ser reklamen. Noen andre?

Skrevet

Jeg synes den er sterk, men ikke for sterk! Nå har heller aldri jeg vært innblandet i bilulykke på noen som helst måte, men jeg kan skjønne at enkelte pårørende reagerer.

MEN - det jeg reagerte på var at kinoen viste denne reaklamen før en barnefilm med 7 års grense! Etter mitt skjønn er denne reklamen altfor sterk for barn, og dessuten er det oss voksne sitt avsvar å sørge for bilbelte til barna!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...