Fru Gundersen Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Jeg har en mobil som ble kjøpt med bindetid hos telenor. Bindetiden er nå over og jeg ønsker å sette inn et simkort fra tele2 i den. Hvordan får jeg åpnet telefonen? Det er ingen tele butikker i nærheten av her jeg bor, må jeg sende den bort for å få ordnet dette? 0 Siter
keinstein Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 En hammer? Hvis ikke, finn en større hammer. 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Ring telenor kundeservice og ha IMEI-nummeret klart. Nummeret pleier å stå på eska eller under batterilokket. 0 Siter
Gjest enkelt og greit Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Du går inn her på nettet http://telenormobil.no/kundeservice/operatorlas/vishentoperatorlaskode.do her bare skriver du inn det 15-sifra tallet som er under batteriet. 0 Siter
Fru Gundersen Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 nå har jeg fått åpnet gammel mobilen min, tusen takk for hjelpen!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.