Gå til innhold

Bilder av den første skoledagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er en viktig del av barndoms minnene tenker jeg. Knipset derfor i vei på denne dagen. Fikk låne et digitalt kamera av god kvalitet og med mange finesser.

Angrer som en hund i dag fordi kamera sto feil innstilt så jeg kan ikke åpne noen av bildene. de er rett og slett ubrukelige. (Hatt det inne hos fagfolk i dag for å prøve å få de ut)

Jeg har et utrolig bra kamera selv som tar veldig fine bilder, men det er ikke digitalt... forbanner meg selv som lånte et kamera og eieren av det lånte kameraet som ikke har peiling på hva han driver med tydeligvis:o(

Hva gjør jeg nå liksom???

jeg elsker å ta bilder av gull ungene mine, får vel kle han opp i samme tøy å knipse noen bilder med sekken på ryggen men det blir jo ikke helt det samme da:o((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta bilder av han en annen dag :)

Han vil sikkert ikke huske det, og SÅ farlig er det jo ikke... Men slike bilder er hyggelig i ettertiden, det er jeg enig i.

Skrevet

Jeg hadde kledd opp ungen i samma klærne og sekken og knipsa i vei.

Kanskje ikke det samme men,bedre enn ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...