Gå til innhold

toalette vårt holder på å gå tett, hva gjør jeg???

Anbefalte innlegg

Gjest snart uten toalett
Skrevet

det renner veldig sent ned når en skyller ned både på toalettet i andre etasje og i hovedetasen.oppdaget dette når jeg vasket toalettet. hva gjør jeg, er selvsagt alene. mannen blir borte i ukevis han. har dere noen tips om hva jeg kan gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sugebil. Lokaliser stakekummen eller stakeluka. Det koster en tusenlapp og litt mer i helga.

Skrevet

Vens du venter på rørlegger, bør du skylle ned relativt ofte, for å prøve å løse opp det som er tett. (Uten papir i).

Har funket her. Fikk tipset av rørlegger'n, etter at det faktisk gikk tett her for en tid siden.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Vens du venter på rørlegger, bør du skylle ned relativt ofte, for å prøve å løse opp det som er tett. (Uten papir i).

Har funket her. Fikk tipset av rørlegger'n, etter at det faktisk gikk tett her for en tid siden.

Heia. Har skrevet et lite svar til deg.. Sjekk "svar til meg". :)

Skrevet

Heia. Har skrevet et lite svar til deg.. Sjekk "svar til meg". :)

Hei :-)

Så koselig å høre fra deg, og at du gir beskjed her! Har kikket tilbake innimellom for å sjekke, men ikke på en stund nå.

Svarer litt mer back there, i tråden :-)

Gjest snart uten toalett.
Skrevet

hei, takk for tipset. jeg skylte og skylte. tappet varmt vann og zalo i bøtte og slo i toalette, skylte, skylte, skylte...... og nå funker toalette helt fint. er så glad. det er over en time til nærmeste rørlegger. håper faren er over for denne gangen.

Skrevet

Så lenge det renner, ville jeg forsøkt følgende for å se om det hjelper:

Skylle ned noen liter varmt vann (ikke kokende, men rundt 70 grader); to-tre ganger etter hverandre.

Neste steg - om vann ikke funker, ville vært å skylle ned en hel flaske salmiakk.

Om ikke annet funker, kan det være verdt et forsøk ihvertfall...

Skrevet

hei, takk for tipset. jeg skylte og skylte. tappet varmt vann og zalo i bøtte og slo i toalette, skylte, skylte, skylte...... og nå funker toalette helt fint. er så glad. det er over en time til nærmeste rørlegger. håper faren er over for denne gangen.

Så Flott!! :-)

Kjempebra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...