Gå til innhold

Har du jobbet som skoleassistent?

Anbefalte innlegg

margerita1365380476
Skrevet

Er utdannet hjelpepleier, jobbet flerer år i hjemmetjenesten, vært støttekontakt og jobbet med psykisk utviklingshemmede.

Har nå lyst til å prøve meg som skoleassistent på en skole nær meg hvor de har barn med downs syndrom, adhd og andre ting.

Ser de har kurs på fjernundervisning som skoleassistent. Er dette fint å ha før man ringer og spør om de har behov for meg?

Videoannonse
Annonse
sammfunnskritiker
Skrevet

Jeg foreslår at du ringer- og forhører deg jeg. JEg tror ikke skoleassistent utdanningen gir noe mer enn det du allerede har.

Gjest barne&ungdomsarbeider
Skrevet

Skoleassistent kurs har jeg ikke hørt om.

Det som sikkert blir kravet etterhvert er barne og ungdomsarbeider fag.

Du kan jo ringe og melde din interesse på en skole, du får vel ikke værre svar enn nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...