margerita1365380476 Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Er utdannet hjelpepleier, jobbet flerer år i hjemmetjenesten, vært støttekontakt og jobbet med psykisk utviklingshemmede. Har nå lyst til å prøve meg som skoleassistent på en skole nær meg hvor de har barn med downs syndrom, adhd og andre ting. Ser de har kurs på fjernundervisning som skoleassistent. Er dette fint å ha før man ringer og spør om de har behov for meg? 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg foreslår at du ringer- og forhører deg jeg. JEg tror ikke skoleassistent utdanningen gir noe mer enn det du allerede har. 0 Siter
Gjest barne&ungdomsarbeider Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Skoleassistent kurs har jeg ikke hørt om. Det som sikkert blir kravet etterhvert er barne og ungdomsarbeider fag. Du kan jo ringe og melde din interesse på en skole, du får vel ikke værre svar enn nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.