Gjest helt blånn i politikk Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Hørte om dette på nyhetene og at de nå samlet opp diverse rester etter krigen. Når sluttet krigen? 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Tja. Første runde er over, og våpenhvilen er vel trådd i kraft. Så får vi se hvor lenge det varer. Og så får vi se om diverse analytikere og politiske eksperter har rett i sine spådommer, om at dette minner mistenkelig om en oppvarmingsrunde foran en amerikansk-israelsk invasjon av Iran. "......................................." 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Tja. Første runde er over, og våpenhvilen er vel trådd i kraft. Så får vi se hvor lenge det varer. Og så får vi se om diverse analytikere og politiske eksperter har rett i sine spådommer, om at dette minner mistenkelig om en oppvarmingsrunde foran en amerikansk-israelsk invasjon av Iran. "......................................." Våpenhvile som varer sånn ca 14 timer vil jeg tro...... 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Våpenhvile som varer sånn ca 14 timer vil jeg tro...... Det har vel var _litt_ lenger, men vi får se :-) Jeg kan ikke tenke meg at det er noen grunn til langsiktig optimisme, nei. "......................................." 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Det har vel var _litt_ lenger, men vi får se :-) Jeg kan ikke tenke meg at det er noen grunn til langsiktig optimisme, nei. "......................................." Det er ikke normalt å være fredelig av seg i Midtøsten,de aner vel knapt hva fred er for no'..... 0 Siter
Prozak Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Det er ikke normalt å være fredelig av seg i Midtøsten,de aner vel knapt hva fred er for no'..... Pass deg, nå. Du må ikke finne på å antyde at begge partene der nede gjør noe galt - da er du pr.def antisemitt og nazist. :-) Bomb hele dritten, sier jeg. Lag parkeringsplass i hele midtøsten. "....................................." 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Pass deg, nå. Du må ikke finne på å antyde at begge partene der nede gjør noe galt - da er du pr.def antisemitt og nazist. :-) Bomb hele dritten, sier jeg. Lag parkeringsplass i hele midtøsten. "....................................." Jeg hopper gallant over hele dritten i nyhetene.Det er jo bare reprise på alt hver enda dag. 0 Siter
Gjest nicole40 Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Pass deg, nå. Du må ikke finne på å antyde at begge partene der nede gjør noe galt - da er du pr.def antisemitt og nazist. :-) Bomb hele dritten, sier jeg. Lag parkeringsplass i hele midtøsten. "....................................." Nei nå tar je meg ein skarp ein hehe:)))) Får itte mere morro en en laga sjøl:) Nåja, fylla har skylda for moroa her nå....Morro er det uansett:) Får vel binge snart! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.