Gå til innhold

Lookfantastic - er det flere som savner pakka si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte to pakker derfra den 12 august, men har ikke sett snurten av dem.

Jeg sendte en etterlysningsmail, og fikk dette svaret:

Important Information About Your Order From Lookfantastic.com

Dear Customer,

We have been made aware that a certain number of our parcels have been intercepted by Norwegian Customs and are currently being held.

Please rest assured that we are doing all we can to investigate this matter and to ensure that your order reaches you safely.

As this may take a few days please bear with us.

We greatly appreciate your patience.

Kind Regards,

Lookfantastic.com Customer Services

Har noen flere fått samme type mail? Jeg syns den mailen virka som noe lureri.

Ergrer meg skikkelig nå.

Sist jeg bestilllte derfra fikk jeg ikke noe som helst, og ingen forklaring heller, men penga kom plutselig tilbake på kontoen min. Det har de dog ikke gjort denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tollvesenet gjorde det samme med strawberrynet for en stund siden.

LF skrev jo falsk pris på varedeklarasjonen, så det var nok bare et spørsmål om tid før tollvesenet reagerte :(

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg savner min siste bestilling.

Det har gått knirkefritt frem til nå, men nå er det ikke kommet noen pakke.

Jeg bestilte fra en annen side som også tok lang tid, der stod det på pakken at den var åpnet for kontroll.

Den var under 200 kr da.

Skrevet

Det er ikke noe tull eller lureri.

Jeg bestilte 4 august og har fortsatt ikke fått pakken. Jeg har også fått samme mail som deg.

På flere andre forum så er det mange som sliter med det samme.

Tollvesenet har nok gått seg lei av at lookfantastik lurer seg unna og holder derfor igjen pakker som kommer fra lookfantastic.

Skrevet

Jeg bestilte 4 august og har fortsatt ikke fått pakken. Jeg har også fått samme mail som deg.

Tollvesenet har nok gått seg lei av at lookfantastik lurer seg unna og holder derfor igjen pakker som kommer fra lookfantastic.

Her er blandt annet en link fra kvinneguiden om det samme: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=218874

Skrevet

Jeg bestilte 15. aug. og har heller ikke fått noe enda.

Heldigvis bestilte jeg mine varer i to pakker, turte ikke stole på at de merket pakken med mindre verdi.

Skrevet

Heldigvis bestilte jeg mine varer i to pakker, turte ikke stole på at de merket pakken med mindre verdi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...