mai 67 Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Hei ! Skal på konsert i kveld, noe jeg aldri har vært på før.. Hva har jeg med meg ? Må jo ha noe å ha mobil, penger og div. i. Går det greit med en liten sekk på ryggen ,eller blir den bare i veien ? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Det er en god regel å ikke ta med seg mer enn man får plass til i lommene - sekk f.eks er nesten å be om at ting blir stjålet i et litt trangt lokale... 0 Siter
mai 67 Skrevet 26. august 2006 Forfatter Skrevet 26. august 2006 Det er en god regel å ikke ta med seg mer enn man får plass til i lommene - sekk f.eks er nesten å be om at ting blir stjålet i et litt trangt lokale... Ja,har kommet til det samme selv Visakort,litt penger og mobilen går i bukselomma. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 I lomma eller i en liten tøypose rundt halsen, innenfor klærne. Sekk på ryggen er, som Persille også sier, som å be om at noe blir stjålet i et slikt tilfelle. Kos deg på konsert da! ) 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Er det kurt og co du skal på konsert med? Jeg skal nemmelig også der ). 0 Siter
Lucretia Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Jeg har da alltid med meg veska mi jeg. Enten det er liten konsert på John Dee, eller stor konsert i spektrum eller på stadion, eller festival eller hva det måtte være. Aldri hatt noe problem med det. Og så er den så stor at jeg kan putte jakke/genser oppi, slik at jeg slipper å stå en halvtime i kø for å få igjen jakken etterpå 0 Siter
Gjest niclas 65 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 hei,Mai! din første konsert? så du har begynt å "leve livet" som 39-åring? ja,ja det er aldri for sent. er du singel,forresten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.