Gå til innhold

Bare mistanker, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"kanskje han lærer seg en måte å tilnærme seg barna på uten å vekke mistanke hos andre voksne"

Jeg syns det der ble en konspirasjonsteori. Adferden hans må endres, og evt holdes vekk fra barn.

tja....

Tenk en alkoholiker da, de kan alle slags triks for å skjule drikkingen, gjemmer flasker, drikker alkohol som ikke lukter osv fordi de føler skam over missbruket sitt. De vil helst ikke men "må" drikke.

Er det ikke litt sånn med pedofili også? Veldig skamfullt, vet det er galt vil helst ikke men klarer ikke la være.

Når de da ikke klarer å la være må de heller bli "smartere" i måten å få til og skjule på.

Jeg har vanskelig for å tro at å konfrontere personen vil få han til å innrømme noe som helst eller slutte for den saks skyld. Kanskje med disse barna men ikke med neste....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja....

Tenk en alkoholiker da, de kan alle slags triks for å skjule drikkingen, gjemmer flasker, drikker alkohol som ikke lukter osv fordi de føler skam over missbruket sitt. De vil helst ikke men "må" drikke.

Er det ikke litt sånn med pedofili også? Veldig skamfullt, vet det er galt vil helst ikke men klarer ikke la være.

Når de da ikke klarer å la være må de heller bli "smartere" i måten å få til og skjule på.

Jeg har vanskelig for å tro at å konfrontere personen vil få han til å innrømme noe som helst eller slutte for den saks skyld. Kanskje med disse barna men ikke med neste....

Det er nok noe i det.

Barnehjemsmiljøer tiltrakk seg tidligere mange pedofile, og noen reiste rundt for å dekke seg og fordele oppmerksomheten, så mange overgripere er smarte.

Heldigvis vet vi mye mer i dag, og holdninger har endret seg.

sammfunnskritiker
Skrevet

Jeg syns det er dårlig gjort å pålegge andre en slik byrde som du hevder her. Å passe godt på dine egne barn, syns jeg først og fremst blir din jobb.

Dersom du har helt klare observasjoner, da er du ikke lenger en tviler- men en viter.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Er det du som skrev tråden om mannlige barnehage ansatte som ikke burde hjelpe jenter på do?

Uansett, du er helt ekstrem!!! Stakkars mann og stakkars deg som ser forbrytere i alle menn.

Skrevet

Ut i fra det du skriver her er det jo ingenting som skulle tilsi at han er pedofil??

Eller er det noe jeg har gått glipp av?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...