Gå til innhold

Bli kvitt skaplukt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke før en flytter en ser hvor mye en har....

har samlet 3 store søppelsekker med klær, noe skal kastes, mens mye kan brukes. Men jeg blir altså ikke kvitt "skaplukta" av de. Har vaska i maskin på 40 grader, hengt ute hele dagen, men de lukter fortsatt (har sikkert liggi der et par år :)

har noen et tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast dem.

Bare 3 sekker? Det er jo ikke mer enn jeg rødder unna etter en helg - sukk.

Skrevet

Kast dem.

Bare 3 sekker? Det er jo ikke mer enn jeg rødder unna etter en helg - sukk.

Har vært flink jente og sluttet å kjøpe masse klær som "sikkert passer om ei stund" (noe som ikke skjer).

Skrevet

Har vært flink jente og sluttet å kjøpe masse klær som "sikkert passer om ei stund" (noe som ikke skjer).

*Rødme*

Skrevet

*Rødme*

Du kan prøve å legge ett og ett plagg i en pose i fryseren over natten. Bakterier, mugg osv. tåler ikke frysetemperatur, og lukten vil muligens forsvinne med dem! Verdt et forsøk?!

Skrevet

Du kan prøve å legge ett og ett plagg i en pose i fryseren over natten. Bakterier, mugg osv. tåler ikke frysetemperatur, og lukten vil muligens forsvinne med dem! Verdt et forsøk?!

Skal prøve det ja!

Skrevet

Skal prøve det ja!

Ikke hold meg ansvarlig da, har bare hørt at det skal funke, og har gjort det med stinkende joggesko:-)

En suksess forresten...

Skrevet

Ikke hold meg ansvarlig da, har bare hørt at det skal funke, og har gjort det med stinkende joggesko:-)

En suksess forresten...

Neida, får prøve med en gammel genser som egentlig skal kastes og se om lukta forsvinner etter ei natt i frysern og en omgang i vaskemaskina i morgen

Gjest med erfaring
Skrevet

prøv på 60 graders vask.hvis det ennå henger igjen lukt,kan det være mugg/råte,og dette er umulig å få bort dessverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...