Gå til innhold

Knekke passord! Ulovlig

Gjest eksfrua som er anonym i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Postet dette på "Data" også!

Min eksmann har lånt vår dattes nøkkel til mitt hus. Stjålet worddokument fra min pc, sendt det hjem til sin egen pc, på mail. Betalt noen for å knekke passord, og fått tilgang på mine private word-dokument! Dette kan da umulig være lovig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke. Ulovlig inntrengning i annens bolig er ikke tillatt i første omgang. Å stjele dokumenter er selvsagt heller ikke tillatt. Kontakt politiet og anmeld fyren.

Skrevet

Selvsagt ikke. Ulovlig inntrengning i annens bolig er ikke tillatt i første omgang. Å stjele dokumenter er selvsagt heller ikke tillatt. Kontakt politiet og anmeld fyren.

Ja det er det jeg også vurderer. Men tenkte bare å høre om jeg har retten på min side!

Skrevet

Det er selvsgt helt ulovlig å bane seg veg inn i andres hus mot eierens vilje og kopiere dokumenter som ikke er hans.

Gjest Calóni
Skrevet

Ja det er det jeg også vurderer. Men tenkte bare å høre om jeg har retten på min side!

Hva stiller du spørsmål ved? Om det er ulovlig å snike seg inn i andres hus? Eller om det er ulovlig å stjele andres personlige dokumenter? Det ser da ganske klinkende klart ut, spør du meg.

Skrevet

Går det an å betale noen for å knekke passord? Uten at eieren merker det? Så det er med andre ord mulig at min utspekulerte eks har tilgang til all min mail med mere, uten at jeg merker deT?

Skrevet

Går det an å betale noen for å knekke passord? Uten at eieren merker det? Så det er med andre ord mulig at min utspekulerte eks har tilgang til all min mail med mere, uten at jeg merker deT?

Det meste er mulig. Men i det tilfelle det her er snakk om regner jeg med det er snakk om passordbeskyttede word-filer, som er svært lette og knekke dersom det ikke er brukt mange tegn og en blanding av bokstaver, tall og symboler ,med og uten caps-lock på.

Skrevet

Det er selvsagt innbrudd, både av elektronisk og fysisk art. Du bør anmelde det, selv om jeg desverre ikke tror at det er lett å komme noen vei med.

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...