Gå til innhold

Norton AntiVirus, installasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har breiband fra Telenor. Norton AntiVirus er inkludert. Jeg har nå forsøkt å laste ned dette, men jeg får bare meldingen: This MSI must be launched through setup.

Fikk over 180 treff på denne setningen på google. Fant omsider på en tysk side at jeg skulle fjerne tidligere versjoner av Norton. Jeg har en fil jeg ikke får fjerne avdi den inngår i Norton Brannmur. Tror ikke jeg har Norton Brannmur; det står Mikrosoft Brannmur.

Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest kundeservice
Skrevet

Er det flere filer du kan starte etter du har lastet ned? Høres ut som du forsøker å starte feil fil.

Ellers kan sikkert telenor svare, siden det er inkludert i abonnementet.

Skrevet

Er det flere filer du kan starte etter du har lastet ned? Høres ut som du forsøker å starte feil fil.

Jeg kommer aldri så langt som å skrive inn koden jeg fikk av Telenor. Det ser jo ut som en drøss av andre har fått samme melding, men svarene er så vanskelige å finne.

Hadde tull med den Norton jeg fikk med PCen i fjor også. Fikk aldri til å kjøre full scan på maskinen. Den fant virus noen ganger, men kunne ikke fjerne dem.

Å få hjelp fra Telenor koster 25,78 pr. minutt. Jeg vet fra telefonsamtaler med Telenor eller telefoner med andre vedr data at her vil 1000-lappene ryke fort! Vi snakker bare rundt hverandre. Jeg forstår ikke dem; de forstår ikke meg.

Skrevet

Jeg kommer aldri så langt som å skrive inn koden jeg fikk av Telenor. Det ser jo ut som en drøss av andre har fått samme melding, men svarene er så vanskelige å finne.

Hadde tull med den Norton jeg fikk med PCen i fjor også. Fikk aldri til å kjøre full scan på maskinen. Den fant virus noen ganger, men kunne ikke fjerne dem.

Å få hjelp fra Telenor koster 25,78 pr. minutt. Jeg vet fra telefonsamtaler med Telenor eller telefoner med andre vedr data at her vil 1000-lappene ryke fort! Vi snakker bare rundt hverandre. Jeg forstår ikke dem; de forstår ikke meg.

jeg har selv norton på min datamaskin, og det er også norton brannmur men at det ikke vises når du trykker på microsofts sikkerhets et eller annet!:)

Men du har vel begge dele tipper jeg fra norton.

Det jeg kan foreslå er å sende en mail, helt gratis:) til norton eller telenor... dette gjorde min pappan min når jeg slet med å få til fult systemsøk, deretter sendte de en link. Som ordna det hele!

Skrevet

Det var grøsselig dyrt.

Har ikke tid hjelp per web også, slik chat-greie?

Ellers kan du bare drite i hele norton, avinstallere og installere deg noe gratis i stedet, f.eks Avast. Har kjørt det lenge nå uten trøbbel.

Registrer deg hos dem og få gratis lisens for ett og ett år av gangen. Når det går ut får du bare en ny. Gratis for privatpersoner.

Skrevet

Jeg fant noe på Telenor sine sider som avinstallerte gamle versjoner. Da gikk installeringen bra! Fikk tatt full systemsjekk også.

Takk for svar til dere alle!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...