Gå til innhold

han er fri enda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor går han fri en da mange mange måneder etterpå.

Han er dømt til streng straff. Og han har utvisningsvedtak på seg.

vedder på at han kommer til å rømme til frankrike og snike seg unna så han slipper noen straff..

Alle politikerne bare prater. Ja de behandler virkelig voldtekt seriøst med vedtak og dommer og sånt. Men de gjør jo ikke noe med de i praksis. Det er bare ord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår din frustasjon.

Spritsmuglere blir ofte straffet hardere. Hvor er rettssikkerheten, og ikke minst fornuften??

Skrevet

Forstår din frustasjon.

Spritsmuglere blir ofte straffet hardere. Hvor er rettssikkerheten, og ikke minst fornuften??

Fornuft i en rettsak finnes ikke i en stat som Norge, det finnes bare paragrafer + massevis av papirarbeid sånn at dommer samt sekretær kan inkassere sin lønn!

hva en dom angår blir de vel satt i kø som vi alle gjør uansett, også når det gjelder en offentlig straffesak....

umulig å bli klok på, synes som om kjeltringer blir behandlet med silkehansker her i landet!;)

Gjest Anonym jeg...
Skrevet

Man får jo lengere straff av å skyte en bjørn enn å skyte et menneske...Sier litt om norge som stat!

Skrevet

*Sender deg en varm klem*

-om du vil ha... :)

takk..

er lei meg.

og jeg er sint

Skrevet

takk..

er lei meg.

og jeg er sint

Jeg skjønner deg godt! Det må føles blodig urettferdig, og uforståelig!!

Jeg er sint med deg.. Møkkasystem!! :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...