Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snacky1365380698
Skrevet

...og han er homofil....(just as u know før du bestemmer deg for å gifte deg med han :))

Skrevet

...og han er homofil....(just as u know før du bestemmer deg for å gifte deg med han :))

:) Drømmer om å gifte meg med en helt annen jeg... Minst like kjekk!!!

Skrevet

Han er flink til å synge ja, men fy faen for ei jævlig treig låt!

Gjest trultemor26
Skrevet

Men han kan jo ikke kle seg?! Hvorfor tar han på seg de hvite ekle skoene til mørkt antrekk hver gang?? Er det lykkeskoa hans?

Skrevet

Ha er noe av det kleineste jeg vet om, så smaken er som baken:o)

Har ikke sans for fordraget hans heller.

Og jeg syntes det samme før jeg fikk vite han var homo, selv om det ikke kom som et sjokk.

Skrevet

Ha er noe av det kleineste jeg vet om, så smaken er som baken:o)

Har ikke sans for fordraget hans heller.

Og jeg syntes det samme før jeg fikk vite han var homo, selv om det ikke kom som et sjokk.

Hva er et fordrag?

Skrevet

Hva er et fordrag?

Foredrag. det gikk litt fort i svingene:o)

Rett type innlevelse. Måte å bruke stemmen på i forhold til "stemmeprakt", teknikk og hva en vil formidle. Han blir for smørsangete for meg.

Skrevet

Men et drops :)

Ja, han er kjekk å se på, men når det gjelder sangen "she" foretrekker jeg faktisk Elvis Costellos versjon! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...