Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Snacky1365380698
Skrevet

Ja, det er sjelden det skjer noe. Positivt at noen tar litt initiativ. Lenge siden sist jeg hadde det så moro.

Var du med, kanskje?:)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

11

• musikeren

6

• meg__123!

6

• Snacky1365380698

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

sikkert....

Fælt til småfrekke kommentarer da?

Skrevet

Fælt til småfrekke kommentarer da?

vil du vi skal tro at du var med der liksom??

Skrevet

Var du med, kanskje?:)

Ja, jeg kom tilfeldig ruslende forbi mens jeg passa mine egne saker, men du veit... Du kan ta mannen ut av gata, men du kan ikke ta gata ut av mannen. Det gamle killerinstinktet ligger der fremdeles;-)

Skrevet

vil du vi skal tro at du var med der liksom??

Les over.

Skrevet

Ja, jeg kom tilfeldig ruslende forbi mens jeg passa mine egne saker, men du veit... Du kan ta mannen ut av gata, men du kan ikke ta gata ut av mannen. Det gamle killerinstinktet ligger der fremdeles;-)

jaha... :P

Skrevet

Les over.

Vi har noen boligprosjekter litt lenger vekk fra pøbelkjernen.

Men De ønsker kanskje å ha nærkontakt med skarpt stål, kjapt treverk og høyhastighetsbly?

Skrevet

Jeg likte denne fra VGNett: "Romerikes Blad skriver i dag at det også var barn i sjuårsalderen til stede sammen med foreldrene."

Oppgjøret mellom de to muslimske miljøene, har sitt utgangspunkt i to "stridende" familier, står det å lese.

Slik overføres islamske verdier og æresbegreper til nye generasjoner.

Det ser dessverre ikke ut til at de fikk tatt livet av noen denne gangen heller. De kommer ikke lenger enn til alvorlige skader, selv om de stiller med både kniver og gønnere. Så når de ikke greier å gjøre jobben skikkelig, er det klart noe har sviktet i oppdragelsen og overføring av ferdigheter som er basale for å leve i muslimske miljøer.

Dessuten må nordmenn betale for å sy fanskapet sammen igjen.

Derfor; i stedet for denne latterlige norskundervisningen som ingen bryr seg om likevel, må det kunne gå an å få startet skytetrening ved ankomst Norge.

Snacky1365380698
Skrevet

Jeg likte denne fra VGNett: "Romerikes Blad skriver i dag at det også var barn i sjuårsalderen til stede sammen med foreldrene."

Oppgjøret mellom de to muslimske miljøene, har sitt utgangspunkt i to "stridende" familier, står det å lese.

Det ser dessverre ikke ut til at de fikk tatt livet av noen denne gangen heller. De kommer ikke lenger enn til alvorlige skader, selv om de stiller med både kniver og gønnere. Så når de ikke greier å gjøre jobben skikkelig, er det klart noe har sviktet i oppdragelsen og overføring av ferdigheter som er basale for å leve i muslimske miljøer.

Derfor; i stedet for denne latterlige norskundervisningen som ingen bryr seg om likevel, må det kunne gå an å få startet skytetrening ved ankomst Norge.

*humrer godt, og får masse festlige bilder i hodet* :)

Skrevet

Det startet med at en 16-åring kalte søstra til en kompis for hore. Dermed avtalte to familier å gjøre opp ved et gitt klokkeslett. Dermed samlet det seg 10-20 store og små tropper fra de to partene. Mange hørte om dette og ville delta i moroa. De fløy på hverandre i flere puljer, og jeg tror ikke de visste riktig hvem som var hvem til slutt. Stammekultur som skal beskytte stammeverdier - århundregamle sammfunnsdoktriner. Hele India og deromkring var full av dette, og tusenvis døde hvert år i århundrer inntil britene kom. Der kunne de leve i fred i 50 år, og så plutselig ble hele familien utryddet uten at noen egentlig visste hvorfor.

Ingen prisverdig livsstil.

Skrevet

Det står også at en kvinne forteller om at barna sto og holdt utkikk, varslet de voksne når politiet kom, så de voksne kunne gjemme seg i skogholtet. Da politiet var vekk, løp ungene og hentet de voksne så slagsmålet kunne fortsette. Senere hjalp ungene til da de voksne skulle stikke av, stilte seg i veien og hindret forfølgelsen av gjerningmennene.

Skrevet

hater det.

her jeg har bodd har det vært koselig.

Masse ungdommer av utenlandsk opprinnelse. Utlendinger som har jobber og er godt integrert.

men så har vi også de som driver med gjengkriminalitet. OG en gatekjøkkeneier ble skutt for ikke lenge siden

Har du lagt merke til at gatekjøkkener ofte er sentrale i forbrytelser?

Like her borte er et lokale hvor ca 20 ulike etnisiteter har prøvd å drive pizzakjøkken. Ikke er det marked, ikke snakker de norsk, ikke er det reint, og ikke er maten god. Noen ganger er det avslørt narkosalg og spritsalg.

Skrevet

Også var det 2 tilfeller av knivstikking i Lillestrøm i går var det vel. Skummelt!

Heh-heh. Jeg vokste opp i nærheten der, og den gang var det masse knivstikking også. _Før_ det ble særlig mange "muslimer" der, vel og merke.

"........................................."

Gjest reis til lillestrøm
Skrevet

Heh-heh. Jeg vokste opp i nærheten der, og den gang var det masse knivstikking også. _Før_ det ble særlig mange "muslimer" der, vel og merke.

"........................................."

Hvorfor reiser du ikke dit og ordner opp?

Du valser jo opp med hvem som helst.

Skrevet

Hvorfor reiser du ikke dit og ordner opp?

Du valser jo opp med hvem som helst.

Nytt nick igjen, lillegutt? Selv om jeg "valser opp" med _deg_ uten å bli svett engang, betyr ikke det at jeg valser opp med kvinstikkene og skytende pakistanske familiegjenger.

"..........................................."

Gjest Abrakadabra-Simsalabim!
Skrevet

Det var Afganerne som var i gang denne gang, dette blir verre og verre.

Skrevet

Det var Afganerne som var i gang denne gang, dette blir verre og verre.

Det var to familier i utgangspunktet, men de hadde mange hjelpere. Fryktelig mange har denne hevn- og æreskodeksen som har drept så mange uskyldige over hele verden.

Bare guttene blir over 12 år så kan de drepe/drepes.

Kvinner og barn får sjelden stryk, men har de mistet sin mann og sine mannlige slektninger, så kan de tas til kone eller selges på torget.

Skrevet

Nytt nick igjen, lillegutt? Selv om jeg "valser opp" med _deg_ uten å bli svett engang, betyr ikke det at jeg valser opp med kvinstikkene og skytende pakistanske familiegjenger.

"..........................................."

åå, du er så barsk.

Skrevet

Det var to familier i utgangspunktet, men de hadde mange hjelpere. Fryktelig mange har denne hevn- og æreskodeksen som har drept så mange uskyldige over hele verden.

Bare guttene blir over 12 år så kan de drepe/drepes.

Kvinner og barn får sjelden stryk, men har de mistet sin mann og sine mannlige slektninger, så kan de tas til kone eller selges på torget.

"Kvinner og barn får sjelden stryk, men har de mistet sin mann og sine mannlige slektninger, så kan de tas til kone eller selges på torget."

Ja, mang en lørdags formiddag har jeg hatt en hyggelig tur på Lillestrøm torg og sett på salg av kvinner/koner/slaver der. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en neste gang.

"......................................"

Skrevet

"Kvinner og barn får sjelden stryk, men har de mistet sin mann og sine mannlige slektninger, så kan de tas til kone eller selges på torget."

Ja, mang en lørdags formiddag har jeg hatt en hyggelig tur på Lillestrøm torg og sett på salg av kvinner/koner/slaver der. Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en neste gang.

"......................................"

Ja, du legger merke til så mye, sånn er det når man har så god utdannelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...