Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey jeg er en Gutt på 15år jeg har i det siste fått smerter rett over øret på venstre og høyre side. Det er mest på høyre side. Det kommer plutselig og kan vare i sekunder eller opp til 1minutt.

det er akkurat på samme sted, noen ganger gjør begge stedene ondt. En dag da jeg var ute og gikk fikk jeg plutselig ondt på høyre side jeg rev til med hodet til høyre med engang som en refleks. Det hender også at det kan vare lenge. Er dette syntomer på noe? jeg vart opperert for Streptocok A baktrerier oppi ganen og var alvorlig syk. Kan dette ha noe med det å gjør? kan det ha forflyttet seg med blodet eller noen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243304-hode-smerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...