meg__123! Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Nå skjærer du visst alle kvinner over en kam selv ;-) VI er ikke kritiske generellt. VI som er kvinner har like mange delte meninger som menn. Men jeg forstår at dette er et sårbart tema. mente dere på dette forumet.. jeg er også jente.. og jeg er ikke enig med trådstarter hvertfall... 0 Siter
chanti Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Kvinner er også overgripere , så man har samme problemstilling der 0 Siter
Speak Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det finnes helt sikkert menn i alle typer jobber som har missbrukt barn. Men jeg må si at jeg er superfornøyd med at barnehagen der snuppa gikk hadde mange mannlige ansatte. De hadde andre utfordringer til barna og var veldig flotte. Barnehagen hadde til tider fler mannlige ansatte enn kvinnlige. Jeg synes dette var en stor ressurs for barna der, og snuppe elsket 3 av disse spesielt godt. At en av dem "ble med" til SFO var jo også kjempeflott:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.