eddvik Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Har fått et delikat problem her.Har akkurat funnet ut at jeg er gravid.(pillesvikt).Har to små fra før på 2 1/2 og 1 år. Har ikke fått barnehageplass til minstemor,og kun 50 % til eldste. Dette førte til at jeg har tatt permisjon uten lønn ut desember. Prøver og skaffe meg en deltidsstilling hvor det er kveld og helge jobbing. Hvordan vil dette slå ut? Vil jeg ikke få fødselspenger? Kan jeg gjøre om en permisjon? Noen som vet noe om dette? Vi er avhengige av to inntekter... 0 Siter
tiliti Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Dersom du har arbeidstinntekt 6 av de siste 10 mnd før du går ut i permisjon vil du ha rett til fødselspenger. Når har du termin? 0 Siter
eddvik Skrevet 27. august 2006 Forfatter Skrevet 27. august 2006 Dersom du har arbeidstinntekt 6 av de siste 10 mnd før du går ut i permisjon vil du ha rett til fødselspenger. Når har du termin? Det er helt nytt.Er bare 4+1.Termin begynnelsen av mai ca da tenker jeg...Har ingen jobb ennå...Bare den faste jeg har perm fra.... 0 Siter
tiliti Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Det er helt nytt.Er bare 4+1.Termin begynnelsen av mai ca da tenker jeg...Har ingen jobb ennå...Bare den faste jeg har perm fra.... Jeg ville iallefall kontaktet arbeidsplassen og forsøkt å gjøre om på permisjonen, ev. forklar situasjonen. Hvis det ikke skulle gå så må du få deg jobb et annet sted i mellomtiden så det til sammen blir 6 mnd med jobbing innenfor de siste 10 mnd før permisjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.