Gå til innhold

hvorfor synes jeg det er så ubehagelig å se meg selv i profil?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Når jeg er i et prøverom og ser meg selv i profil, mister omtrent lysten til å kjøpe plagget fordi jeg blir så opptatt av hvordan jeg ser ut i profil. Da kommer dobbelthaken til syne og jeg ser rett og slett forferdelig ut.

Er dere fornøyd med deres profilbilde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre rundt oss ser oss som vi er, fra alle kanter, mens vi snakker, smiler, gestikulerer, går, sitter, står.

Sjøl ser vi oss nesten alltid rett forfra, i speilet, og da gjør vi oss nesten ufrivillig litt til, også. Løfter øyenbrynene, suger inn kinnene, slike ting.

Klart vi får sjokk når vi ser oss slik andre ser oss sånn helt plutselig.

Men det er bare vi som får sjokk, de andre er jo vant til det. Noen her som misliker sommerbildene som er tatt?

:0

Gjest PandaMiranda
Skrevet

"Lær meg å gjøre noe for å forandre de tingene jeg kan forandre.

Lær meg å akseptere de tingene jeg ikke kan forandre.

Og lær meg å se forskjellen på de to..."

Omtrent sånn prøver jeg å tenke - og derfor tror jeg også at jeg filtrerer speilbildet litt når jeg ser meg selv. Gir meg selv litt margin til å kunne se positivt på meg selv, rett og slett...

Gjest spiolina
Skrevet

Jeg har det som deg! Blir bare stående og glane på profilen min. Liten hake, antydning til dobbelthake + + :-/ I grunn ganske pyton, men lite å få gjort med.... Det er selfølgelig mulig å gå ned noen kilo og få seg en hakeprotese, men har ikke kommet dit - enda.....

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg liker ikke mitt profilbilde, og unngår helst og bli tatt bilde av i profil.

Da får jeg ett trill rundt ansikt, nesten ikke hake, men mer dobbelthake.

Så du er ikke alene!

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

uffe, nesa vokser så fælt..

Skrevet

Andre rundt oss ser oss som vi er, fra alle kanter, mens vi snakker, smiler, gestikulerer, går, sitter, står.

Sjøl ser vi oss nesten alltid rett forfra, i speilet, og da gjør vi oss nesten ufrivillig litt til, også. Løfter øyenbrynene, suger inn kinnene, slike ting.

Men det er bare vi som får sjokk, de andre er jo vant til det. Noen her som misliker sommerbildene som er tatt?

Det er jeg som tar alle bildene - hihi

Gjest Aviaana
Skrevet

Det er det mest skremmende, at andre er vant til å se meg i profil.

huff

Gjest Vi i villa
Skrevet

Nei........hater det! egentlig lite fornøyd uansett vinkel, da... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...