meg__123! Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 jeg bruker cillit bang, som fjerner såperester, og vasker av med en klut.... 0 Siter
dolores83 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Nå er badet gullendes rent, dusjkabinettet også. Og høy musikk er ett must! ) Flink jente:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 jeg bruker cillit bang, som fjerner såperester, og vasker av med en klut.... Har hørt at cillit bang skal være effektivt. Har aldri prøvd, innbiller meg at den er veldig sterk? Men jeg innbiller meg jo så mangt, så det er kanskje verdt ett forsøk ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Har hørt at cillit bang skal være effektivt. Har aldri prøvd, innbiller meg at den er veldig sterk? Men jeg innbiller meg jo så mangt, så det er kanskje verdt ett forsøk ) nei jeg syns den er fin å bruke jeg... 0 Siter
puttelull Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Du bør kjøpe en kalkfjerner fra et selskap som driver med hjemme-salg... Tør jeg nevne navnet, eller skjønner dere hva jeg mener? Den kalkfjerneren har jeg blitt totalt avhengig av, den er bare suveren! Den tar alt fra stygge klossettskåler, kalk i dusjen, ja alt jeg ellers har problem med å fjerne. Og den er miljøvennlig, i forhold til mange andre rengjøringsmidler i dagligvarehandelen. Anbefales varmt! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Du bør kjøpe en kalkfjerner fra et selskap som driver med hjemme-salg... Tør jeg nevne navnet, eller skjønner dere hva jeg mener? Den kalkfjerneren har jeg blitt totalt avhengig av, den er bare suveren! Den tar alt fra stygge klossettskåler, kalk i dusjen, ja alt jeg ellers har problem med å fjerne. Og den er miljøvennlig, i forhold til mange andre rengjøringsmidler i dagligvarehandelen. Anbefales varmt! Dette høres jo ut som ett slikt middel jeg trenger! Men jeg er ikke så inne i homeparty`s skjønner jeg, for jeg aner virkelig ikke hva du snakker om ) Men kan du ikke sende navnet på mail til meg? [email protected] 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.