Gå til innhold

Sympati

Anbefalte innlegg

Gjest Klemtima
Skrevet

Man får mere sympati når man er jente sant, det er ikke noe jeg bare inbiller meg?

Om at det er lettere for en jente og være syk siden hun generelt får mere støtte/ raskere hjelp en guttene får fordi de skal for det meste klare seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen er så syke som forkjøla menn, så jeg vet ikke helt ;)

Skrevet

Det er mer merkbart når en mann er syk. Han går i morgenkåpa og tar seg til vonde kroppsdeler mens han offer og oier seg. Damene tåler litt mer før de kommer til det stadiet. Vi sutrer ikke så mye, og da er det ikke alle som vet vi er dårlige engang. Jeg tror mannen får mest sympati, fordi han legger opp til det ;)

Skrevet

Nei, det er omvendt.

Jentene må klare det meste uansett mens guttene får mye letter hjelp.

Det er synd på gutta skjønner du ;o)

Gjest Også syk.
Skrevet

Kan ikke si at det ser ut som at jenter får mer sympati når de er syk. Tror det er motsatt. I hvertfall etter det jeg har sett.

Om en mann er syk, så tar enten kona, samboeren eller foreldrene over hans oppgaver. Når jenta er syk, får arbeidsoppgavene hennes ligge, eller hun får kreke seg opp og gjøre det likevel. Men det er mine observasjoner og erfaringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...