Gå til innhold

Dusjbabinett med plastvegger

Anbefalte innlegg

Gjest hvor kjøpe?
Skrevet

Vil jeg ha! Vil ikke ha glassvegger.

Hvor kjøpe dusjkabinett m/plastvegger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor får man IKKE kjøpt det, spør jeg heller. OBS, BYGGMAKKER, BYGGER'N, MAXBO, BADEbutikker,,,

Skrevet

Hvorfor ikke glassvegger, i stedet for stygge plastvegger som får badet til å virke veldig simplet??

Gjest hvor kjøpe
Skrevet

Hvorfor ikke glassvegger, i stedet for stygge plastvegger som får badet til å virke veldig simplet??

Jeg kjenner flere som har hatt glassvegger som har eksplodert eller gått i stykker, aldri om jeg kjøper noe sånt svineri!

Det skal aldri inn på mitt bad.

Skrevet

Jeg kjenner flere som har hatt glassvegger som har eksplodert eller gått i stykker, aldri om jeg kjøper noe sånt svineri!

Men plastvegger kan skrapes... Ikke bruk Jif på slike

Skrevet

Kjenner du flere? er det mulig?

Skrevet

Jeg vet også om to stykker som har opplevd dette faktisk..

Også kjenner jeg en som knuste dusjdørene i fylla. Men det må vel sies å være selvforskyldt ;)

Gjest Elextra
Skrevet

De fleste billige dusjkabinetter har vel plastvegger?

Har inntrykk av at de litt dyrere dusjkabinettene gjerne har glassvegger.

Skrevet

Jeg vet også om to stykker som har opplevd dette faktisk..

Også kjenner jeg en som knuste dusjdørene i fylla. Men det må vel sies å være selvforskyldt ;)

jøss

Skrevet

Mulig at du kjenner flere mennesker enn meg, men jeg kjenner ingen som har vært ute for det. Riktignok har man hørt om at det har forekommet, men det er så sjeldent at jeg ikke ville kjøpt et søplete plastkabinett på mitt bad.

Jeg kjenner noen som har vært i en bilulykke, men de har ikke kjøpt seg nye sykler for det.

Skrevet

De fleste billige dusjkabinetter har vel plastvegger?

Har inntrykk av at de litt dyrere dusjkabinettene gjerne har glassvegger.

Plast er vanskelig å rengjøre, brytes ned og kan ikke skrubbes uten å ripe.

Skrevet

Minstemann tryna i dusjen og knuste døra og skar seg opp på ryggen for noen år siden.

Gjest Elextra
Skrevet

Plast er vanskelig å rengjøre, brytes ned og kan ikke skrubbes uten å ripe.

Ja, jeg ville ikke valgt det.

Men nå har jeg støpt dusj, så kabinett er uansett ikke aktuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...