Gjest hvor kjøpe? Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Vil jeg ha! Vil ikke ha glassvegger. Hvor kjøpe dusjkabinett m/plastvegger? 0 Siter
flisa Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 hvor får man IKKE kjøpt det, spør jeg heller. OBS, BYGGMAKKER, BYGGER'N, MAXBO, BADEbutikker,,, 0 Siter
Gjest wertha Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Hvorfor ikke glassvegger, i stedet for stygge plastvegger som får badet til å virke veldig simplet?? 0 Siter
Gjest hvor kjøpe Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Hvorfor ikke glassvegger, i stedet for stygge plastvegger som får badet til å virke veldig simplet?? Jeg kjenner flere som har hatt glassvegger som har eksplodert eller gått i stykker, aldri om jeg kjøper noe sånt svineri! Det skal aldri inn på mitt bad. 0 Siter
mynaeve Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg kjenner flere som har hatt glassvegger som har eksplodert eller gått i stykker, aldri om jeg kjøper noe sånt svineri! Det skal aldri inn på mitt bad. Men plastvegger kan skrapes... Ikke bruk Jif på slike 0 Siter
flisa Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg kjenner flere som har hatt glassvegger som har eksplodert eller gått i stykker, aldri om jeg kjøper noe sånt svineri! Det skal aldri inn på mitt bad. Kjenner du flere? er det mulig? 0 Siter
mynaeve Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Kjenner du flere? er det mulig? Jeg vet også om to stykker som har opplevd dette faktisk.. Også kjenner jeg en som knuste dusjdørene i fylla. Men det må vel sies å være selvforskyldt 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 De fleste billige dusjkabinetter har vel plastvegger? Har inntrykk av at de litt dyrere dusjkabinettene gjerne har glassvegger. 0 Siter
flisa Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg vet også om to stykker som har opplevd dette faktisk.. Også kjenner jeg en som knuste dusjdørene i fylla. Men det må vel sies å være selvforskyldt jøss 0 Siter
Gjest wertha Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg kjenner flere som har hatt glassvegger som har eksplodert eller gått i stykker, aldri om jeg kjøper noe sånt svineri! Det skal aldri inn på mitt bad. Mulig at du kjenner flere mennesker enn meg, men jeg kjenner ingen som har vært ute for det. Riktignok har man hørt om at det har forekommet, men det er så sjeldent at jeg ikke ville kjøpt et søplete plastkabinett på mitt bad. Jeg kjenner noen som har vært i en bilulykke, men de har ikke kjøpt seg nye sykler for det. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 De fleste billige dusjkabinetter har vel plastvegger? Har inntrykk av at de litt dyrere dusjkabinettene gjerne har glassvegger. Plast er vanskelig å rengjøre, brytes ned og kan ikke skrubbes uten å ripe. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Kjenner du flere? er det mulig? Minstemann tryna i dusjen og knuste døra og skar seg opp på ryggen for noen år siden. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Plast er vanskelig å rengjøre, brytes ned og kan ikke skrubbes uten å ripe. Ja, jeg ville ikke valgt det. Men nå har jeg støpt dusj, så kabinett er uansett ikke aktuelt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.