Gå til innhold

Hvordan komme videre med ny kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest RosaLinni

Jeg er en jente på 25 år som ble voldtatt for 8 år siden, da jeg var 17. I flere år fortrengte jeg dette og levde herrens glade dager i de periodene jeg var singel, en del gutter og sex med forskjellige.

Var også i et forhold i fire år og godtok veldig mye. Vi hadde sjelden forspill og vi pratet heller ikke om sex. Det førte til at jeg gikk i mot meg selv. Jeg hadde sex mot min vilje og sexen ble noe som gjorde meg urolig. Jeg brøt ut av dette forholdet og var singel en god stund.

Nå har jeg vært sammen med den nye kjæresten min i to år og vi bor sammen. Jeg traff ham på nettet og før vi møttes snakket vi en del om seksuelle fantasier osv. Da vi traff hverandre for første gang et halvt år, senere levde vi ut mange av disse fantasiene. Jeg hadde gitt uttrykk for at jeg likte at han skulle være dominerende og det ble derfor til at han kommanderte meg i senga. Jeg følte selv at dette var noe jeg trivdes med, men merket at uroen vokste etter hvert som tiden gikk. Jeg fortalte han om dette og han sluttet og vi forsøkte å ha tryggere sex. Men jeg tror det gikk for langt.

I det siste har jeg hatt flashbacks fra voldtekten. Får kvelningsfornemmelser hvis han tar meg på halsen, (Han som voldtok meg la en pute over ansiktet mitt) og er urolig og redd for min egen kjæreste. Jeg klarer ikke å føle nærhet til ham og vi har nesten aldri sex. Han vet om voldtekten og er bare kjempesnill og helt utrolig. Jeg klandrer ikke ham for noenting. Den røffe sexen vi hadde i starten gjorde vi fordi vi begge trodde at jeg likte det. Hvordan kommer man seg ut av en slik situasjon?

Fortsetter under...

Gjest håpe-less

Jeg vet med meg selv at jeg har likt å bli kommandert og behandlet litt røfft. Og jeg har funnet ut at grunnen til dette, er fordi jeg skammer meg så mye over å ha seksuelle lyster. Det er på en måte forbudt å tenke slik når man har blitt utsatt for overgrep. Ved å la den ene parten dominere frigjør en seg på en måte fra å være aktiv selv. Løsningen er vel å jobbe med seg selv. Det å godta at du er et vesen med seksuelle lyster og at det absolutt ikke er noe å skamme seg over.

Jeg trives også best med å ligge som "et slakt" og bli fortalt hva jeg skal gjøre. Da slipper jeg å blottlegge meg.

Men tror bare du må ta tiden til hjelp. Bruke tiden på å bli trygg på ham, og prøve mer og mer på å bli litt mer frampå.

Alt trenger ikke analyseres opp og ned og i mente, men slippe taket litt og fokuserer på kjæresten din og din trygghet i forhold til HAM.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...