Gå til innhold

nå skal jeg sende han en melding...hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuula
Skrevet

Å du og du, jeg sitter her og skal sende en melding til en gutt jeg har vært forelska i i over et halvt år. Vi har aldri utvekslet tlf nummer, så jeg har funnet det på gule sider. Jeg har aldri turd å sende han melding før, men i dag har han bursdag, så da har jeg liksom en "unnskyldning" for å sende han en melding. Men hva i huleste skal jeg skrive? Hva er lurt, hva er dumt osv? Bare "gratulerer med dagen" liksom...? Tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest LOTUS78
Skrevet

Inviter han heller på kino eller noe annet neste gang du treffer han. Eller spør han om dere skal finne på noe en dag.

Gjest lilletuula
Skrevet

Inviter han heller på kino eller noe annet neste gang du treffer han. Eller spør han om dere skal finne på noe en dag.

Tenkte at jeg først vil sende han en uskyldig melding, bare for å se responsen... Et skritt om gangen...

Skrevet

"Gratulerer med dagen! Klem fra XXX". Det holder lenge. :o)

Skrevet

Tenkte at jeg først vil sende han en uskyldig melding, bare for å se responsen... Et skritt om gangen...

bare skriv grattis og spør hvordan det går og sånn....

Skrevet

Skriv "gratulerer med dagen", og spør hvordan det går eller noe sånt, ihvertfall et eller annet det er naturlig for ham å svare på, slik at dere har en "samtale" igang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...