Gjest lilletuula Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Å du og du, jeg sitter her og skal sende en melding til en gutt jeg har vært forelska i i over et halvt år. Vi har aldri utvekslet tlf nummer, så jeg har funnet det på gule sider. Jeg har aldri turd å sende han melding før, men i dag har han bursdag, så da har jeg liksom en "unnskyldning" for å sende han en melding. Men hva i huleste skal jeg skrive? Hva er lurt, hva er dumt osv? Bare "gratulerer med dagen" liksom...? Tips? 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Inviter han heller på kino eller noe annet neste gang du treffer han. Eller spør han om dere skal finne på noe en dag. 0 Siter
Gjest lilletuula Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Inviter han heller på kino eller noe annet neste gang du treffer han. Eller spør han om dere skal finne på noe en dag. Tenkte at jeg først vil sende han en uskyldig melding, bare for å se responsen... Et skritt om gangen... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 "Gratulerer med dagen! Klem fra XXX". Det holder lenge. ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Tenkte at jeg først vil sende han en uskyldig melding, bare for å se responsen... Et skritt om gangen... bare skriv grattis og spør hvordan det går og sånn.... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Skriv "gratulerer med dagen", og spør hvordan det går eller noe sånt, ihvertfall et eller annet det er naturlig for ham å svare på, slik at dere har en "samtale" igang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.