flisa Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 http://64.233.183.104/search?q=cache:jiD0X-7fY5oJ:www.nettavisen.no/verden/article711609.ece+gran+canaria+grisefest&hl=no&ct=clnk&cd=3 det var jo det jeg skulle jo - fanken at jeg bestilte og betalte depositum for en uke på Gran Canaria da! 0 Siter
keinstein Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Grise-Antonio er/var verdens verste smittespreder. Han kysset alle kvinner og håndhilste på alle menn, og spredde virus som det verste biologiske våpen. Jeg ble syk begge gangene jeg hadde vært der. Virus. 0 Siter
pistolèro Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Grise-Antonio er/var verdens verste smittespreder. Han kysset alle kvinner og håndhilste på alle menn, og spredde virus som det verste biologiske våpen. Jeg ble syk begge gangene jeg hadde vært der. Virus. Kysset han deg også? 0 Siter
keinstein Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Kysset han deg også? Nei, men jeg var advart om smittefaren og vaska meg etter at jeg hadde hilst på han. Det hjalp ikke. For mange andre kilder der. Godt at det ikke er miltbrann det pleier være. 0 Siter
flisa Skrevet 27. august 2006 Forfatter Skrevet 27. august 2006 Grise-Antonio er/var verdens verste smittespreder. Han kysset alle kvinner og håndhilste på alle menn, og spredde virus som det verste biologiske våpen. Jeg ble syk begge gangene jeg hadde vært der. Virus. Jeg vant Miss Piggy-konkurranse jeg! Solodans . .vant svææær champagneflaske ,) Jeg var ikke sjuk. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg vant Miss Piggy-konkurranse jeg! Solodans . .vant svææær champagneflaske ,) Jeg var ikke sjuk. Det er immunitetsgrupper som gjør utslaget, vi får kontakt med fremmede virus fra andre områder langt vekk kanskje. Noen grisegjester er immune, andre ikke. Med litt uflaks i tillegg, så blir de syke. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Å nei og nei! "- Jeg tror at grunnen til at grisefesten ble så populær er fordi det var en fin måte å bli full på, sier Ted Åström til Expressen." Hvordan skal det gå med deg, flisa? Du må bli full på mindre fine måter nå. Men kjenner jeg deg rett, så er det nok intet hinder likevel! ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Å nei og nei! "- Jeg tror at grunnen til at grisefesten ble så populær er fordi det var en fin måte å bli full på, sier Ted Åström til Expressen." Hvordan skal det gå med deg, flisa? Du må bli full på mindre fine måter nå. Men kjenner jeg deg rett, så er det nok intet hinder likevel! ;-) Vi får gi henne boka: "100 måter å bli full uten å ha det gøy" 0 Siter
Gyda Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Vi får gi henne boka: "100 måter å bli full uten å ha det gøy" Hehe! Du skal se det blir løsningen. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Grise-Antonio er/var verdens verste smittespreder. Han kysset alle kvinner og håndhilste på alle menn, og spredde virus som det verste biologiske våpen. Jeg ble syk begge gangene jeg hadde vært der. Virus. For en grisegutt! 0 Siter
flisa Skrevet 27. august 2006 Forfatter Skrevet 27. august 2006 Vi får gi henne boka: "100 måter å bli full uten å ha det gøy" Send den til meg!!! [email protected] hehe 0 Siter
flisa Skrevet 27. august 2006 Forfatter Skrevet 27. august 2006 Å nei og nei! "- Jeg tror at grunnen til at grisefesten ble så populær er fordi det var en fin måte å bli full på, sier Ted Åström til Expressen." Hvordan skal det gå med deg, flisa? Du må bli full på mindre fine måter nå. Men kjenner jeg deg rett, så er det nok intet hinder likevel! ;-) Jeg hadde det i alle fall veldig gøy den gang jeg var på grisefest -det var vel rundt den 10 desember 1983 - jeg reiste nyseparert (med min nyseparerte mann) hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Send den til meg!!! [email protected] hehe Eller boka "100 måter å opptre verdig med fyllesjuke - dagen etter å ha driti seg ut i fylla" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.