Gå til innhold

Ånei! det er slutt på grisefesten jo!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grise-Antonio er/var verdens verste smittespreder. Han kysset alle kvinner og håndhilste på alle menn, og spredde virus som det verste biologiske våpen.

Jeg ble syk begge gangene jeg hadde vært der. Virus.

Skrevet

Grise-Antonio er/var verdens verste smittespreder. Han kysset alle kvinner og håndhilste på alle menn, og spredde virus som det verste biologiske våpen.

Kysset han deg også?

Skrevet

Kysset han deg også?

Nei, men jeg var advart om smittefaren og vaska meg etter at jeg hadde hilst på han. Det hjalp ikke. For mange andre kilder der.

Godt at det ikke er miltbrann det pleier være.

Skrevet

Jeg vant Miss Piggy-konkurranse jeg! Solodans . .vant svææær champagneflaske ,) Jeg var ikke sjuk.

Skrevet

Jeg vant Miss Piggy-konkurranse jeg! Solodans . .vant svææær champagneflaske ,) Jeg var ikke sjuk.

Det er immunitetsgrupper som gjør utslaget, vi får kontakt med fremmede virus fra andre områder langt vekk kanskje. Noen grisegjester er immune, andre ikke. Med litt uflaks i tillegg, så blir de syke.

Skrevet

Å nei og nei!

"- Jeg tror at grunnen til at grisefesten ble så populær er fordi det var en fin måte å bli full på, sier Ted Åström til Expressen."

Hvordan skal det gå med deg, flisa? Du må bli full på mindre fine måter nå. Men kjenner jeg deg rett, så er det nok intet hinder likevel! ;-)

Skrevet

Å nei og nei!

"- Jeg tror at grunnen til at grisefesten ble så populær er fordi det var en fin måte å bli full på, sier Ted Åström til Expressen."

Hvordan skal det gå med deg, flisa? Du må bli full på mindre fine måter nå. Men kjenner jeg deg rett, så er det nok intet hinder likevel! ;-)

Vi får gi henne boka: "100 måter å bli full uten å ha det gøy"

Skrevet

Vi får gi henne boka: "100 måter å bli full uten å ha det gøy"

Hehe! Du skal se det blir løsningen. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

For en grisegutt!

Skrevet

Å nei og nei!

Jeg hadde det i alle fall veldig gøy den gang jeg var på grisefest -det var vel rundt den 10 desember 1983 - jeg reiste nyseparert (med min nyseparerte mann) hehe

Skrevet

Send den til meg!!! [email protected] hehe

Eller boka "100 måter å opptre verdig med fyllesjuke - dagen etter å ha driti seg ut i fylla"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...