Gå til innhold

Hvor finne Elvis-film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal undervise i musikk, og skal ha et prosjekt om "rockens historie", fra Bill Hayley og fram til idag. Tenkte da å vise en av de første filmene til Elvis (før militæret), men hvor kan jeg finne filmene!? Har prøvd på videosjapper rundt omkring, men negativt så langt. Ikke veldig behjelpelige heller, så jeg vil prøve på nettet. Kult å ha en sånn film på skolen, også.

Kan noen derute hjelpe meg!?

Tips om andre tøffe rocke-filmer taes også imot med takk...;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Jada, det ble jo helt feil link det....

Men søk på Elvis, og velg Film-skuespiller

Skrevet

Bibliotket? Vi har i alle fall flere.

På mitt lokale bibliotek hadde de ikke filmer med Elvis, dessverre. Men kan de låne fra andre bibliotek? I andre fylker?

Spør bare av nysgjerrighet, altså!

Skrevet

På mitt lokale bibliotek hadde de ikke filmer med Elvis, dessverre. Men kan de låne fra andre bibliotek? I andre fylker?

Spør bare av nysgjerrighet, altså!

Njah... Det er ikke alle bibliotek som låner ut filmer på fjernlån nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...