Gjest Kaptein Miki Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Ofte når jeg har oppe en webside og skal bla i den med Page Down,Page Up,Home eller End,så skjer det ingen ting.Siden står helt stille.Da må jeg peke og klikke på siden for å få den igang.Dette er nokså irriterende.Er det noe jeg kan gjøre med det? Bruker forresten IE (nokså ny).Har tenkt å fortsette med det. 0 Siter
birdie Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Kan tenke meg at det skjer av to muligge årsaker: du har kommet til å flytte "fokus" fra nettleseren til et annet vindu (ser dette ved at tittelfeltet _helt_ øverst i vinduet "gråes ut") - eller det kan være at det skjer ved sider som er laget i såkalte frames, altså at selve innholdssidene ligger inne i en hovedside. For å aktivere tastene på et slikt oppsett må du nok først klikke på selve teksten, som da altså er ett nivå "innenfor" sida som har adressen sin i nettleserens adressefelt. Oj, godt forklart... 0 Siter
Prozak Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hvorfor i all verden har du "tenkt å fortsette med" å bruke IE? Det er da ikke én eneste god grunn til det, mens det finnes uendelig mange grunner til ikke å gjøre det. Bruk Firefox - det likner på IE, og vent til neste versjon av IE i det minste. ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.