Gå til innhold

Stillestående websider

Anbefalte innlegg

Gjest Kaptein Miki
Skrevet

Ofte når jeg har oppe en webside og skal bla i den med Page Down,Page Up,Home eller End,så skjer det ingen ting.Siden står helt stille.Da må jeg peke og klikke på siden for å få den igang.Dette er nokså irriterende.Er det noe jeg kan gjøre med det?

Bruker forresten IE (nokså ny).Har tenkt å fortsette med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan tenke meg at det skjer av to muligge årsaker: du har kommet til å flytte "fokus" fra nettleseren til et annet vindu (ser dette ved at tittelfeltet _helt_ øverst i vinduet "gråes ut") - eller det kan være at det skjer ved sider som er laget i såkalte frames, altså at selve innholdssidene ligger inne i en hovedside. For å aktivere tastene på et slikt oppsett må du nok først klikke på selve teksten, som da altså er ett nivå "innenfor" sida som har adressen sin i nettleserens adressefelt.

Oj, godt forklart...

Skrevet

Hvorfor i all verden har du "tenkt å fortsette med" å bruke IE? Det er da ikke én eneste god grunn til det, mens det finnes uendelig mange grunner til ikke å gjøre det. Bruk Firefox - det likner på IE, og vent til neste versjon av IE i det minste.

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...