Gå til innhold

Har klarsynte noen gang bidratt til å oppklare kriminalsaker i Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

ser på klarsynte detektiver på TV Norge.

Har noen norske klarsynte noen gang bidratt til at kriminalsaker har blitt løst

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

15

• Sør

6

• Prozak

6

• Mrs. Wallace

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det har, i følge politiet i både Norge og Danmark, ALDRI skjedd.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Meg bekjent har de kun bidratt til å gi politiet mer arbeid under etterforskning; uten kjente positive resultater.

Skrevet

Nei, det har, i følge politiet i både Norge og Danmark, ALDRI skjedd.

Med vennlig hilsen

Long time no see!

Velkommen tilbake! :-D

Skrevet

Long time no see!

Velkommen tilbake! :-D

Takker!

Jeg er her litt fra og til; ikke så ofte som før.

Håper alt står bra til med deg!

Med vennlig hilsen

Annonse

Skrevet

Det har de,men i Norge er de klarsynte "undercover",for politiet vil ikke vedgå at de får hjelp av dem...

Simpelt...

Skrevet

Det har de,men i Norge er de klarsynte "undercover",for politiet vil ikke vedgå at de får hjelp av dem...

Simpelt...

*hikste-ler*

Den var faktisk morsom!

Med vennlig hilsen

Skrevet

*hikste-ler*

Den var faktisk morsom!

Med vennlig hilsen

Men den var ikke morsomt ment,men le i vei,bare hyggelig det,å spre litt latter rundt seg.

Jeg kjenner faktisk til to,som har hjulpet politiet,og det er ikke morsomt for dem og bli gjort til latter.

Men le i vei...

Men det er utrolig hva folk tyr til,når de er desperate,virkelig trenger hjelp,virkelig hjelp!!!

Da er de gode å ty til,til og med politiet gjør det.

Skrevet

Men den var ikke morsomt ment,men le i vei,bare hyggelig det,å spre litt latter rundt seg.

Jeg kjenner faktisk til to,som har hjulpet politiet,og det er ikke morsomt for dem og bli gjort til latter.

Men le i vei...

Men det er utrolig hva folk tyr til,når de er desperate,virkelig trenger hjelp,virkelig hjelp!!!

Da er de gode å ty til,til og med politiet gjør det.

Alle vet at enkelte politi har brukt dem, men INGEN har noensinne oppklart noe mord, eller noe som helst annet.

Skrevet

Alle vet at enkelte politi har brukt dem, men INGEN har noensinne oppklart noe mord, eller noe som helst annet.

Mord?

Åjodda,men enkelte i politiet er koruppte,og tro du meg,den synske jeg snakker om nå,er virkelig synsk.

Kan ikke nevne saken her,men saken ble oppklert,men som sakt,politiet kan være korrupt,og det er ikke paranoia jeg snakker om her.

Og den andre synske,hjalp foreldrene å finne den døde datteren,i sammarbeid med politiet,på bunnen av havet...

Men tro hva du vil for meg,men kanskje trenger du hjelp selv en gang....

Skrevet

Mord?

Åjodda,men enkelte i politiet er koruppte,og tro du meg,den synske jeg snakker om nå,er virkelig synsk.

Kan ikke nevne saken her,men saken ble oppklert,men som sakt,politiet kan være korrupt,og det er ikke paranoia jeg snakker om her.

Og den andre synske,hjalp foreldrene å finne den døde datteren,i sammarbeid med politiet,på bunnen av havet...

Det du kommer med er bare løse, udokumenterte påstander.

Du kunne like gjerne påstå at det var en hamster som hjalp.

Det har ikke vært noen tilfeller hvor "klarsynte" faktisk har hjulpet politiet. Sånn er det faktisk.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det du kommer med er bare løse, udokumenterte påstander.

Du kunne like gjerne påstå at det var en hamster som hjalp.

Det har ikke vært noen tilfeller hvor "klarsynte" faktisk har hjulpet politiet. Sånn er det faktisk.

Med vennlig hilsen

Så tro hva du vil da!

Ikke alle som er klarsynte vil brette seg ut i avisene heller,hvorfor det tror du?

Ser jo hvordan sånne som deg reagerer da,de har andre ting å bruke energien sin på.

Annonse

Skrevet

Det har nok aldri skjedd, da hadde media skrevet om det i det uendelig. Fulgte med en serie på TVN, husker ikke hva den het. Absolutt ingenting fikk de klarsynte ut av sakene.. Bare tull og tøys..

Skrevet

Mord?

Et korrupt politivesen som får hjelp av undercover-synske?

Den var ny!

:oD

Skrevet

Et korrupt politivesen som får hjelp av undercover-synske?

Den var ny!

:oD

Morsomt sant??????????????????

En av dem var korrupt,og fikk støtte av de andre...

Hadde du visst,da hadde du heller sakt "Fy faen" ikke det du gjør nå.

Skrevet

Morsomt sant??????????????????

En av dem var korrupt,og fikk støtte av de andre...

Hadde du visst,da hadde du heller sakt "Fy faen" ikke det du gjør nå.

Du virker enormt troverdig, så det er egentlig rart at jeg ikke bare tar ditt ord for det.

Skrevet

Du virker enormt troverdig, så det er egentlig rart at jeg ikke bare tar ditt ord for det.

Tro hva du vil for all del!!!

Om jeg er troverdig,er vel lite relevant...og ikke kjenner du meg heller,og du...jeg vet hva ironi er...

Skrevet

Tro hva du vil for all del!!!

Om jeg er troverdig,er vel lite relevant...og ikke kjenner du meg heller,og du...jeg vet hva ironi er...

Gratulerer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...