Gå til innhold

Har klarsynte noen gang bidratt til å oppklare kriminalsaker i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan gå, gre håret og snakke samtidig.

Je kæn mate bånn, spinne gånn og fise :)

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

15

• Sør

6

• Prozak

6

• Mrs. Wallace

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tullepremien er krevet av tusenvis, og den er omstridt med sine formkrav. De som kritiserer vil at reglene skal tillate at vanlige folk fra gata skal slippe til omtrent som en jurie. Og hvis de tror på det, så skal Randi betale. Utøverne vil også være med å bestemme reglene. Det nekter han.

Siden et er hans penger, så bestemmer han reglene.

Hvis du påstår du kan bøye en skje med tankens kontroll, så skal du bøye en vanlig skje under kontrollerte forhold hvor spesiaiister og illusjonsiter ser på deg med rekeøyer og uten at du rører skjea. Men det er det bare ingen som greier. De alle forlanger å få lov å bøye på den med fingrene og/eller bringe med sin egen spesialskje. Men det kan også hvilken som helst tryllekunstner gjøre. Der ligger poenget, det er ingen oppvisning i smartness, ingen forestitilling.

En skje av fjærstål, karbonfiber, keramikk eller titan er det ingen som greier å bøye uansett. De greier kun å bøye nysølv eller mykt rustfritt, som er mulig å bøye og trette ut for hånd.

Jeg aner ikke hvem du preker disse selvfølgelighetene for, men det der var ihvertfall ikke noe svar på det jeg sa.

"........................................."

Skrevet

Jeg aner ikke hvem du preker disse selvfølgelighetene for, men det der var ihvertfall ikke noe svar på det jeg sa.

Og det du skrev var ikke noe svar på det jeg skrev.

Jeg er umuig å forutse og styre. Nesten litt overnaturlig.

Gjest Psychic Witness
Skrevet

Det du kommer med er bare løse, udokumenterte påstander.

Du kunne like gjerne påstå at det var en hamster som hjalp.

Det har ikke vært noen tilfeller hvor "klarsynte" faktisk har hjulpet politiet. Sånn er det faktisk.

Med vennlig hilsen

Og sør er like forbaska nedlatende som vanlig når det gjelder ting han ikke skjønner seg på!

Les:

http://tlc.discovery.com/fansites/psychic_witness/about.html

Dette er en serie sendt på Discovery som handler om kriminalsaker i USA, der klarsynte har hjulpet politiet til å få saker oppklart. Politiet deltar i hvert av programmene i serien og forklarer hva det var ved den klarsyntes forklaring som gjorde at saken ble oppklart.

Skrevet

Og det du skrev var ikke noe svar på det jeg skrev.

Jeg er umuig å forutse og styre. Nesten litt overnaturlig.

Det var et spørsmål til det bastante utsagnet ditt. Så jo - det jeg etterspurte var et svar. Og det du skrev først etterspurte ikke et svar. Ergo - du skylder meg et svar :-)

Tips: Svaret er ganske enkelt og fullstendig åpenbart. Du kan få det til med tre bokstaver.

Annonse

Skrevet

Det var et spørsmål til det bastante utsagnet ditt. Så jo - det jeg etterspurte var et svar. Og det du skrev først etterspurte ikke et svar. Ergo - du skylder meg et svar :-)

Tips: Svaret er ganske enkelt og fullstendig åpenbart. Du kan få det til med tre bokstaver.

Hva får deg til å tro at jeg vil servere det du ønsker?

Skrevet

Hva får deg til å tro at jeg vil servere det du ønsker?

For diskusjonens skyld, f.eks? I stedet for bare å slenge ut en rekke påstander, og ignorere "motpåstander", så må det da være mer fruktbart å slå de sammen og analysere? Hvis det er kommunikasjon/debat/diskusjon du ønsker, og ikke debatt selvfølgelig.

Skrevet

For diskusjonens skyld, f.eks? I stedet for bare å slenge ut en rekke påstander, og ignorere "motpåstander", så må det da være mer fruktbart å slå de sammen og analysere? Hvis det er kommunikasjon/debat/diskusjon du ønsker, og ikke debatt selvfølgelig.

OK.

Tror du jeg kan beskrive hvordan en forbryter ser ut, hvordan forløpet var, og hvor offer/gjerningsmann befinner seg?

Uten at jeg var til stede, hverken kjenner eller har snakket med offer eller gjerningmann eller noen i deres omgangskrets?

Uten at jeg bor i samme land, kjenner kulturen eller miljøet?

Uten at jeg vet hva som har stått i pressen og uten å vite hva krimialhistorien i det landet lyder?

Bare med tankens makt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...