Gjest goa Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg er ei jente på 24år. Da jeg var 20, hendte det en gang at det var relativt mye blod i toalettet etter at jeg hadde hatt avføring. Var hos legen som mente det var hemoroider og ingenting å bekymre seg for, men da jeg insisterte på nærmere undersøkelse ettersom jeg ikke hadde noen andre symptomer, viste det seg fort at det ikke var det. Han visste da ikke hva det kom av. Fikk time hos spesialist, "slange" opp i tarmen, men kunne ikke finne noe. Konkluderte med at jeg hadde tatt Ery-Max kapsler, hvor en av de sikkert hadde etset seg inn i tarmen, og dermed skapt blødning. Hadde ikke noe mer blødninger etter dette, og slo meg til ro med det. Men for en uke siden, var det igjen blod i doskåla.. Siden har jeg blødd hver gang jeg har hatt avføring..Har ingen andre symptomer på hemoroider, men antar at jeg har innvendige.. Føler ikke at jeg er spesielt hard i magen, så vet ikke riktig hvorfor de har oppstått.. Spørsmålet mitt er om det er vanlig å blø i så mange dager? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243383-blod-i-avf%C3%B8ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.