Gå til innhold

har noen fjernet mandler og polypper..

Anbefalte innlegg

Gjest mandella
Skrevet

Hei..har nett vært hos lege og vi er nå enige om at jeg skal opereres.er det noen her som har fjernet mandler og polypper i det siste!jeg lurer på om det dreier seg om mange dagers innleggelse og etterpå? blir jeg lenge borte fra jobben da? eller?

jeg har sterk astma, kan jeg regne med noen bedring her ? håper noen kan svare meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla gjorde det da ho var nesten 6 år. Ho spiste ikke på flere dager, og var veldig slapp.

Selve operasjonen var inn og ut på samme dag.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg fjernet mandlene i voksen alder, jeg var vel 20 eller 21.

Jeg lå på sykehuset over natta til observasjon, så var det hjem. Var borte fra skolen i 2 uker. Jeg fikk i tillegg postoperativ infeksjon.

Skrevet

barnet mitt ble mye bedre i astmaen etter mandelopperasjonen. trur at siden du har astma følges du ekstra opp, litt lengere på sykehuset. mått i allefall mine barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...