Gjest mandella Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hei..har nett vært hos lege og vi er nå enige om at jeg skal opereres.er det noen her som har fjernet mandler og polypper i det siste!jeg lurer på om det dreier seg om mange dagers innleggelse og etterpå? blir jeg lenge borte fra jobben da? eller? jeg har sterk astma, kan jeg regne med noen bedring her ? håper noen kan svare meg. 0 Siter
Speak Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Vesla gjorde det da ho var nesten 6 år. Ho spiste ikke på flere dager, og var veldig slapp. Selve operasjonen var inn og ut på samme dag. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Jeg fjernet mandlene i voksen alder, jeg var vel 20 eller 21. Jeg lå på sykehuset over natta til observasjon, så var det hjem. Var borte fra skolen i 2 uker. Jeg fikk i tillegg postoperativ infeksjon. 0 Siter
ihlie Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 barnet mitt ble mye bedre i astmaen etter mandelopperasjonen. trur at siden du har astma følges du ekstra opp, litt lengere på sykehuset. mått i allefall mine barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.