KaVa Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hvor har jeg gjort av kantinekortet mitt? 0 Siter
KaVa Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Ligger igjen i kantina Nope - sjekka! 0 Siter
Mista nikket Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Nope - sjekka! Beklager, da var det et annet kort jeg så der :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Beklager, da var det et annet kort jeg så der :-) :-) 0 Siter
Gjest orakiel Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det ligger nederst i håndveska, under papirlommetørklærne, lommeboka, det tomme sjokoladepapiret, sanitetsbindet, drosjekvitteringen fra sist helg og bilnøklene. Hilsen the psychic formerly known as muriel, from this day on only called 0 Siter
KaVa Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Det ligger nederst i håndveska, under papirlommetørklærne, lommeboka, det tomme sjokoladepapiret, sanitetsbindet, drosjekvitteringen fra sist helg og bilnøklene. Hilsen the psychic formerly known as muriel, from this day on only called *he he he* Nope - ikke der heller. (og i håndveska mi er det bare ei pengebok, en mobiltelefon, noen penger, allergimedisin og lipgloss... Det må ha vært en annens håndveske du så ;-) 0 Siter
muriel Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 *he he he* Nope - ikke der heller. (og i håndveska mi er det bare ei pengebok, en mobiltelefon, noen penger, allergimedisin og lipgloss... Det må ha vært en annens håndveske du så ;-) Men jeg "så" da i det minste at du hadde en håndveske! ) Med andre ord omtrent like stor treffprosent som de fleste "ordentlig" synske. 0 Siter
KaVa Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Men jeg "så" da i det minste at du hadde en håndveske! ) Med andre ord omtrent like stor treffprosent som de fleste "ordentlig" synske. *he he he* - og det KUNNE vært min veske - hadde det ikke vært for at jeg nå har fått meg ei ny LITA håndveske, så jeg har ikke plass til alt rot som vanligvis samlet seg i veska. Kanskje du "så" en av mine gamle vesker? I så fall var det jo delvis rett, siden jeg helt sikkert har hatt kantinekortet nederst, under alt rotet - akkurat slik du beskrev. Næmmen - jeg tror faktisk du ER litt synsk, jeg ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det ligger i lomma på den buksen du hadde på jobb på fredag. 0 Siter
muriel Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 *he he he* - og det KUNNE vært min veske - hadde det ikke vært for at jeg nå har fått meg ei ny LITA håndveske, så jeg har ikke plass til alt rot som vanligvis samlet seg i veska. Kanskje du "så" en av mine gamle vesker? I så fall var det jo delvis rett, siden jeg helt sikkert har hatt kantinekortet nederst, under alt rotet - akkurat slik du beskrev. Næmmen - jeg tror faktisk du ER litt synsk, jeg ;-) Jøss... *imponert over meg sjøl* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.