Gå til innhold

Til alle synske - som finnes eller ikke finnes :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope - sjekka!

Beklager, da var det et annet kort jeg så der :-)

Skrevet

Beklager, da var det et annet kort jeg så der :-)

:-)

Gjest orakiel
Skrevet

Det ligger nederst i håndveska, under papirlommetørklærne, lommeboka, det tomme sjokoladepapiret, sanitetsbindet, drosjekvitteringen fra sist helg og bilnøklene.

Hilsen the psychic formerly known as muriel, from this day on only called

Skrevet

Det ligger nederst i håndveska, under papirlommetørklærne, lommeboka, det tomme sjokoladepapiret, sanitetsbindet, drosjekvitteringen fra sist helg og bilnøklene.

Hilsen the psychic formerly known as muriel, from this day on only called

*he he he*

Nope - ikke der heller. (og i håndveska mi er det bare ei pengebok, en mobiltelefon, noen penger, allergimedisin og lipgloss... Det må ha vært en annens håndveske du så ;-)

Skrevet

*he he he*

Nope - ikke der heller. (og i håndveska mi er det bare ei pengebok, en mobiltelefon, noen penger, allergimedisin og lipgloss... Det må ha vært en annens håndveske du så ;-)

Men jeg "så" da i det minste at du hadde en håndveske! :o)

Med andre ord omtrent like stor treffprosent som de fleste "ordentlig" synske.

Skrevet

Men jeg "så" da i det minste at du hadde en håndveske! :o)

Med andre ord omtrent like stor treffprosent som de fleste "ordentlig" synske.

*he he he* - og det KUNNE vært min veske - hadde det ikke vært for at jeg nå har fått meg ei ny LITA håndveske, så jeg har ikke plass til alt rot som vanligvis samlet seg i veska. Kanskje du "så" en av mine gamle vesker? I så fall var det jo delvis rett, siden jeg helt sikkert har hatt kantinekortet nederst, under alt rotet - akkurat slik du beskrev. Næmmen - jeg tror faktisk du ER litt synsk, jeg ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det ligger i lomma på den buksen du hadde på jobb på fredag.

Skrevet

*he he he* - og det KUNNE vært min veske - hadde det ikke vært for at jeg nå har fått meg ei ny LITA håndveske, så jeg har ikke plass til alt rot som vanligvis samlet seg i veska. Kanskje du "så" en av mine gamle vesker? I så fall var det jo delvis rett, siden jeg helt sikkert har hatt kantinekortet nederst, under alt rotet - akkurat slik du beskrev. Næmmen - jeg tror faktisk du ER litt synsk, jeg ;-)

Jøss...

*imponert over meg sjøl*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...