Gjest money money money Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Ser at skatteoppgjøret for oss som får det til høsten er klart 6. oktober. Men kan man allerede nå finne ut hvordan man ligger an, og i så fall hvor? Jeg aner ikke om jeg må ut med restskatt eller om jeg får igjen... 0 Siter
Gyda Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Du kunne regne ut det allerede da du sjekka og leverte fra deg ligninga i vår. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Du kunne regne ut det allerede da du sjekka og leverte fra deg ligninga i vår. Det spennende er jo om de har godtatt våre føringer og fradrag, da . 0 Siter
keinstein Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Noen ganger kan det være uforutsigbart, men endringer og rettelser større enn et par tusenlapper må de varsle deg om for lenge siden. Så har du ikke hørt noe, kan du bare regne ut med etatens kalkulator. 0 Siter
Gyda Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det spennende er jo om de har godtatt våre føringer og fradrag, da . Keinstens svar er bra! :-) 0 Siter
pjusken Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Noen ganger kan det være uforutsigbart, men endringer og rettelser større enn et par tusenlapper må de varsle deg om for lenge siden. Så har du ikke hørt noe, kan du bare regne ut med etatens kalkulator. Er det helt sant??? Jeg har nemlig ført på ett fradrag jeg var litt usikker på å få igjennom. Men har ikke hørt noe. Hvis de nå skulle ikke ha godkjent det - kan jeg klage? Og med hvilken lov i bakhånd? Håper du tar deg tid til å svare. Det er snakk om mye penger for meg! 0 Siter
frosken Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Noen ganger kan det være uforutsigbart, men endringer og rettelser større enn et par tusenlapper må de varsle deg om for lenge siden. Så har du ikke hørt noe, kan du bare regne ut med etatens kalkulator. Hva om man hadde utsatt innleveringsfrist til 15. juni - når tror du de bør ha varslet om større endringer da...? *krysser fingrene* 0 Siter
keinstein Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hva om man hadde utsatt innleveringsfrist til 15. juni - når tror du de bør ha varslet om større endringer da...? *krysser fingrene* For lenge siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.