Gå til innhold

Skattepengene

Gjest money money money

Anbefalte innlegg

Gjest money money money
Skrevet

Ser at skatteoppgjøret for oss som får det til høsten er klart 6. oktober. Men kan man allerede nå finne ut hvordan man ligger an, og i så fall hvor? Jeg aner ikke om jeg må ut med restskatt eller om jeg får igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne regne ut det allerede da du sjekka og leverte fra deg ligninga i vår.

Gjest Elextra
Skrevet

Du kunne regne ut det allerede da du sjekka og leverte fra deg ligninga i vår.

Det spennende er jo om de har godtatt våre føringer og fradrag, da :P.

Skrevet

Noen ganger kan det være uforutsigbart, men endringer og rettelser større enn et par tusenlapper må de varsle deg om for lenge siden.

Så har du ikke hørt noe, kan du bare regne ut med etatens kalkulator.

Skrevet

Det spennende er jo om de har godtatt våre føringer og fradrag, da :P.

Keinstens svar er bra! :-)

Skrevet

Noen ganger kan det være uforutsigbart, men endringer og rettelser større enn et par tusenlapper må de varsle deg om for lenge siden.

Er det helt sant???

Jeg har nemlig ført på ett fradrag jeg var litt usikker på å få igjennom. Men har ikke hørt noe. Hvis de nå skulle ikke ha godkjent det - kan jeg klage? Og med hvilken lov i bakhånd?

Håper du tar deg tid til å svare. Det er snakk om mye penger for meg!

Skrevet

Hva om man hadde utsatt innleveringsfrist til 15. juni - når tror du de bør ha varslet om større endringer da...?

*krysser fingrene*

Skrevet

Hva om man hadde utsatt innleveringsfrist til 15. juni - når tror du de bør ha varslet om større endringer da...?

*krysser fingrene*

For lenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...