Gjest Princess Peach Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 ... filmen "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" (Evig solskinn i et plettfritt sinn på norsk.) Hva synes du? Sukk, jeg synes den filmen er så fin. Får nesten en forelskelses-følelse etter å ha sett den. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hørtes søt ut. Skal se den og gi rapport om hva jeg synes om anbefalingen din ;o) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hørtes søt ut. Skal se den og gi rapport om hva jeg synes om anbefalingen din ;o) Den er litt spesiell, så ikke skyld på meg hvis du ikke liker den. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det krever litt innsats for å forstå den, men jeg syntes den var kjempefin! Jeg har bare sett den en gang så jeg husker den nesten ikke, jeg må se filmer minst 2 ganger for å huske dem.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Det krever litt innsats for å forstå den, men jeg syntes den var kjempefin! Jeg har bare sett den en gang så jeg husker den nesten ikke, jeg må se filmer minst 2 ganger for å huske dem.. Ja, denne må man nesten se to ganger for å skjønne historien. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Beste film år 2004 iflg. Zombiebob. ( Forøvrig er alle fimene skrevet av Charlie Kaufmann verdt å se. ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Beste film år 2004 iflg. Zombiebob. ( Forøvrig er alle fimene skrevet av Charlie Kaufmann verdt å se. ) Det er iallfall en av mine yndlingsfilmer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.