Gå til innhold

Til alle synske: Hva blir lottoresultatene neste uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal vi teste noe som er lett å sjekke. Hva blir neste ukes riktige lottonummer?

Vi skal ha alle 7 rette pluss tilleggsstall, altså 9 treff av 9 tall.

Fortsetter under...

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

tror jeg holder dem for meg selv

:)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

forresten vært litt tøft om en foreslått rekke her går inn,da:)

Gjest No brain-no pain-
Skrevet

Morsomt dette her sant?

Les heller en bok om hva det å være "synsk" innebærer,tror du det er morsomt???

Foressten margit sandemo brukte sine "evner" en gang,til egen vinning..de ble nesten tatt fra henne,det er ikke sånt de skal brukes til.

Så du tror Universet vil at en "synsk" skal skrive lotto-tallene her?

Hva vil universet,hva er meningen med livet..vi styres av krefter utenfor oss selv,og synske,mediumer,clairvoyanse..osv whatever..de er en kanal,en budbringer for noe høyere enn seg selv...

Og du tror at denne kraften vil gi deg lotto-tallene?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Morsomt dette her sant?

Foressten margit sandemo brukte sine "evner" en gang,til egen vinning..de ble nesten tatt fra henne,det er ikke sånt de skal brukes til.

Hva vil universet,hva er meningen med livet..vi styres av krefter utenfor oss selv,og synske,mediumer,clairvoyanse..osv whatever..de er en kanal,en budbringer for noe høyere enn seg selv...

både jeg og keinstein venter i spenning..

endelig blir vi millionærer,sant?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

rettelse:vi blir ikke millionærer,fordi alle dolerne leverer muligens inn den samme rekka

:(

Annonse

Gjest No brain-no pain-
Skrevet

Ja dere får vente i spenning dere to,

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ja dere får vente i spenning dere to,

tøyset bare.for jeg tror ikke noen kan "se" tallene.

Gjest No brain-no pain-
Skrevet

Det tror ikke jeg heller.

Skrevet

Morsomt dette her sant?

Det hele vil nok koke ned til en herlig suppe av tilfeldigheter uten noen form for styring eller mystisk innsikt eller utvalgte innsiktsfulle.

Med et solid innslag av halvskrullete utøvere og like sprø tilhengere, så blir det en herlig suppe av kaos.

Gjest No brain-no pain-
Skrevet

Det hele vil nok koke ned til en herlig suppe av tilfeldigheter uten noen form for styring eller mystisk innsikt eller utvalgte innsiktsfulle.

Med et solid innslag av halvskrullete utøvere og like sprø tilhengere, så blir det en herlig suppe av kaos.

Ok,vi er også på ulike planeter,tror søren meg jeg reiser hjem snart...til en plass der ute...

Ønsk meg god tur da :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Ok,vi er også på ulike planeter,tror søren meg jeg reiser hjem snart...til en plass der ute...

Ønsk meg god tur da :)

god tur!

hva heter planeten din?

Skrevet

Bare prøv selv med en terning. Skriv ned hvor mange ganger du slår 6 i f t hvor mange ganger du får de andre tallene.

Jo flere ganger du slår, jo nærmere kommer du 1:6 for alle tallene.

Se så etter 600 ganger hvilket tall som er kommet opp flest ganger. La oss si at 3 har kommet opp 82 ganger.

Hvis du så slår en gang til, hvor stor sjanse er det for at du får 3?

Annonse

Gjest No brain-no pain-
Skrevet

god tur!

hva heter planeten din?

Morsomt....

Uranus!!!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Bare prøv selv med en terning. Skriv ned hvor mange ganger du slår 6 i f t hvor mange ganger du får de andre tallene.

Se så etter 600 ganger hvilket tall som er kommet opp flest ganger. La oss si at 3 har kommet opp 82 ganger.

1:6?

Skrevet

Vi gleder oss som barn. Håper vi ikke blir skuffet.

Jeg må tippe 10 rekker hver uke i 10 570 år for å vinne 7-ern en gang. Eller 423 generasjoner, eller en rekke for hvert mennekse osm bor i Norge.

Det kunne vært greit å få øket sjansene noe.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

-for det er bare tilfeldigheter,sant?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Vi gleder oss som barn. Håper vi ikke blir skuffet.

Jeg må tippe 10 rekker hver uke i 10 570 år for å vinne 7-ern en gang. Eller 423 generasjoner, eller en rekke for hvert mennekse osm bor i Norge.

Det kunne vært greit å få øket sjansene noe.

ja,men jeg ville heller prøvd rekka di:)

der du har noen gjengangere og noen outsidere,som du nevnte før.større sjanse for toppremie.

Skrevet

1:6?

Selv sagt.

Historiske tall forandrer ikke sannsynligheten så lenge alle kriterier er like hele tida.

Men: Hvis jeg har 10 kuler, 2 av hver farge i en tett pose. jeg tar opp en tilfeldig fra posen. Hvor sannsynlig er det at jeg tilfeldig kan ta opp en til av samme farge?

Skrevet

ja,men jeg ville heller prøvd rekka di:)

der du har noen gjengangere og noen outsidere,som du nevnte før.større sjanse for toppremie.

Ups.

I lotto er det tilfeldig, du kan ikke øke eller minske sjansene med historikk der heller.

Det eneste som påvirker er hvor mange og hvilke baller som er igjen i potten, hvor mange som skal trekkes. I tillegg reguleres premiene etter hvilke roller de ulike treff ilegges og hvor mange som har gjettet riktig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...