Gå til innhold

Til alle synske: Hva blir lottoresultatene neste uke?

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Vi gleder oss som barn. Håper vi ikke blir skuffet.

Jeg må tippe 10 rekker hver uke i 10 570 år for å vinne 7-ern en gang. Eller 423 generasjoner, eller en rekke for hvert mennekse osm bor i Norge.

Det kunne vært greit å få øket sjansene noe.

forøvrig fikk jeg vite 2 "lykketall" av en spåkone,(ble litt ufrivillig spådd) engang.(hun ville gjerne si meg flere av disse mot klekkelig betaling,men jeg avslo.)

har nok lagt inn disse tallene t tipperekka noen ganger,men det er da bare tøys.ikke noe utbytte av det i hvertfall.

nesten alle har kanskje blitt spådd ,har du forresten blitt det?

Fortsetter under...

Skrevet

-for det er bare tilfeldigheter,sant?

Jo, men innenfor fastsatte rammer.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Selv sagt.

Historiske tall forandrer ikke sannsynligheten så lenge alle kriterier er like hele tida.

Men: Hvis jeg har 10 kuler, 2 av hver farge i en tett pose. jeg tar opp en tilfeldig fra posen. Hvor sannsynlig er det at jeg tilfeldig kan ta opp en til av samme farge?

1:9?

har aldri vært god i sånt

Skrevet

forøvrig fikk jeg vite 2 "lykketall" av en spåkone,(ble litt ufrivillig spådd) engang.(hun ville gjerne si meg flere av disse mot klekkelig betaling,men jeg avslo.)

har nok lagt inn disse tallene t tipperekka noen ganger,men det er da bare tøys.ikke noe utbytte av det i hvertfall.

nesten alle har kanskje blitt spådd ,har du forresten blitt det?

Jeg ble spådd i USA av en proff, i norge av en sigøyner, av to trollmenn og en sjaman.

Ingen av dem fortalte meg noe sensajonelt, nøyaktig eller unaturlig. Men show var det.

Skrevet

1:9?

har aldri vært god i sånt

Bra.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg ble spådd i USA av en proff, i norge av en sigøyner, av to trollmenn og en sjaman.

Ingen av dem fortalte meg noe sensajonelt, nøyaktig eller unaturlig. Men show var det.

underholdende på sitt vis.

trist med folk som TROR for sterkt på spådommene.har hørt om folk som har latt spådommene styre livet sitt:altså valgt nye veier i livet på GRUNNLAG av det spåkona sa,og evt levd i frykt for det som "skal" skje.

Annonse

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Bra.

det var rett?

:)

ikke værst av enlitenkattepus

Skrevet

underholdende på sitt vis.

trist med folk som TROR for sterkt på spådommene.har hørt om folk som har latt spådommene styre livet sitt:altså valgt nye veier i livet på GRUNNLAG av det spåkona sa,og evt levd i frykt for det som "skal" skje.

Partytriks er gøy.

Men får det konsekvenser, så er det ikke gøy.

Skaphomsen var jeg ikke sikker på, men tok en sjanse. Jeg trodde først jeg tok feil, og spøkte det vekk. Manipulering.

Skrevet

det var rett?

:)

ikke værst av enlitenkattepus

Selvsagt, bare en kule var riktig av 9 andre.

Skrevet

Morsomt dette her sant?

Les heller en bok om hva det å være "synsk" innebærer,tror du det er morsomt???

Foressten margit sandemo brukte sine "evner" en gang,til egen vinning..de ble nesten tatt fra henne,det er ikke sånt de skal brukes til.

Så du tror Universet vil at en "synsk" skal skrive lotto-tallene her?

Hva vil universet,hva er meningen med livet..vi styres av krefter utenfor oss selv,og synske,mediumer,clairvoyanse..osv whatever..de er en kanal,en budbringer for noe høyere enn seg selv...

Og du tror at denne kraften vil gi deg lotto-tallene?

Ble evnene nesten tatt fra henne ?

Hvem er det som tar fra folk evner da ?

Gjest No brain-no pain-
Skrevet

Ble evnene nesten tatt fra henne ?

Hvem er det som tar fra folk evner da ?

Universet...de går tilbake til dit de kommer fra,om man ikke bruker dem rett...

Skrevet

Universet...de går tilbake til dit de kommer fra,om man ikke bruker dem rett...

Universet er vel forsåvidt hveken en entitet eller sted, så for meg blir det litt vagt.

Om man bruker evnene feil, da må det jo være noen som setter standarden for hva som er feil og hva som er rett ? I universal sammenheng må vel dette være enda vanskeligere, bare se på alle de konfliktene som skjer bare her på jorden, det er millioner av oppfatninger av hva som er rett og galt.

Mye av det er kulturelt tillært.

Skrevet

Bare prøv selv med en terning. Skriv ned hvor mange ganger du slår 6 i f t hvor mange ganger du får de andre tallene.

Jo flere ganger du slår, jo nærmere kommer du 1:6 for alle tallene.

Se så etter 600 ganger hvilket tall som er kommet opp flest ganger. La oss si at 3 har kommet opp 82 ganger.

Hvis du så slår en gang til, hvor stor sjanse er det for at du får 3?

1/6dels sjans

Annonse

Gjest No brain-no pain-
Skrevet

Universet er vel forsåvidt hveken en entitet eller sted, så for meg blir det litt vagt.

Om man bruker evnene feil, da må det jo være noen som setter standarden for hva som er feil og hva som er rett ? I universal sammenheng må vel dette være enda vanskeligere, bare se på alle de konfliktene som skjer bare her på jorden, det er millioner av oppfatninger av hva som er rett og galt.

Mye av det er kulturelt tillært.

De gode kreftene i universet da,de skal brukes godt...

Men selvsakt finnes også onde krefter i universet,men det med at evnene nesten ble tatt fra henne,skrev hun selv...hun kan nok forklare det bedre enn meg.

Universet er ett,universet er alt,og vi er ett med altet,både de onde og gode kreftene er i oss...alt er i oss,alt som er der ute,er inni oss.

Makro og mikro kosmoss..

Men nå kanjeg ikke diskutere dette mer.....

Skrevet

De gode kreftene i universet da,de skal brukes godt...

Men selvsakt finnes også onde krefter i universet,men det med at evnene nesten ble tatt fra henne,skrev hun selv...hun kan nok forklare det bedre enn meg.

Universet er ett,universet er alt,og vi er ett med altet,både de onde og gode kreftene er i oss...alt er i oss,alt som er der ute,er inni oss.

Makro og mikro kosmoss..

Men nå kanjeg ikke diskutere dette mer.....

Jeg ble kanskje ikke klokere, men takk for svar :)

Ha en fin kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...