Gå til innhold

Ny kjæreste som jeg aldri har vært forelsket i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har et dilemma som jeg trenger å diskutere med noen, og det er ikke lett å finne noen å snakke med om dette. Hadde vært single veldig lenge, var klar for å prøve noe. Ble bevisst at en hyggelig dame var interessert i meg. Noen tipset meg. Selv om denne damen egentlig ikke har det utseende som "tenner meg" tok jeg kontakt med henne. Hun er både hyggelig, snill og søt, men rent erotisk føler jeg mye sterkere tenning for kvinner med et annet utseende enn hva hun har. (Dette handler ikke om vekt, men om hårfarge og ansiktstype. Av erfaring vet jeg at jeg får sterkere orgasmer og kan få orgasme raskere sammen med en dame som er mer av den gruppen kvinner som jeg tenner på.)

Anyway, jeg hadde lenge følt at jeg ikke hadde "draget" (sånn generelt) og derfor måtte prøve meg med ei som faktisk ville ha et forhold til meg. Vi hadde flere dater og ble sammen. Treffes stadig. Mitt problem er at jeg egentlig ikke er forelsket i henne, selv om jeg kan si mye godt om henne. Ikke vil jeg lyve. Jeg har hittil unngått å lyve til henne. Men jeg vil heller ikke si noe som gjør henne lei seg. Hun er jo så snill og gjestfri. På bakgrunn av dette blir jeg tilbakeholden de gangene hun vil snakke om forholdet vårt. Heldigvis vil hun ikke det alt for ofte.

Egentlig føler jeg at vi er venner som kysser og har sex, men at vi ikke er forelsket i hverandre. Er redd for å si nettopp det. Jeg er redd for at det skal bli for mye snakk om følelser i fremtiden, for mye spørsmål om det. Regner med at det kommer før eller siden. Hvis jeg sier sannheten til henne, risikerer jeg at hun blir trist og at vi mister det vi tross alt har sammen. Men jeg vil ikke lyve heller. Jeg fantaserer ofte om andre damer. Sliter med dårlig samvittighet overfor henne. Spesielt når jeg er for meg selv. Er det noen som har noen råd? Takk for oppmerksomheten.

Videoannonse
Annonse
Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

følelsene kan komme etterhvert.du får se det litt an

Skrevet

Sorry, nå kan jeg ikke dy meg. Nå har du lært, man har ikke sex med venner ;o)

Man skal være forelsket før man går inn i et forhold, hvis ikke kan dere være kompiser.

Gjest mann med fire baller
Skrevet

Dette er jo ikke rettferdig overfor henne, da. Fy skam. :-/

Gjest heffalumpen
Skrevet

Hun ville neppe like sannheten. Så kanskje hun fortjener å få vite hvor landet ligger. Du virker litt egoistisk i denne sammenhengen. - selv om jeg selvsagt kan ta helt feil

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...