Gjest blakka Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 For en ukes tid siden, kom det et voldsomt tordenvær her, og mens jeg skynda meg å skru av pc, så smalt det. Dermed gikk forsterkeren, dvd-spilleren, og Loewe-tv jeg betalte 27 000,- for i fjor sommer til helvete. (Jeg spinka og sparte i mange måneder for å få råd til den dritt-tv) Nå er den på reprasjon, og selvsagt er ikke det kretskortet som må byttes trenger å opprive lenger. Dermed må verkstedet prøve å bytte dela i kretskortet selv. Spørs åssen det går. Aldri mer Loewe TV. Når det ikke går an å reparere en et års gammal TV så vet ikke jeg. Må nok belage meg på å kjøpe en ny TV. Muligens dekker innboforsikringen noe av den. Så alle sammen: Trekk ut stikk-kontakta neste gang det tordner. Ikke noe mer å tvile på det. 0 Siter
Gemini Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Eller sørg for å ha skikkelig overspenningsvern. 0 Siter
org Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Eller sørg for å ha skikkelig overspenningsvern. Hvordan sørger man for det? 0 Siter
Gemini Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hvordan sørger man for det? Tja, vi sørget for å få det i hele huset vårt ble satt opp. Eller kanskje det var standard i nye hus, jeg husker ikke helt. Ellers kan man kjøpe det, fx her: http://www.tryggogsikker.no/html/126.html (klikk på en av de tre linkene nede på siden, avhengig av om det skal være til TV, data osv.) 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Hvordan sørger man for det? Autoriserte el-installatører gjør slikt. Kan gi deg fordeler på forsikingen også. Vårt hus er 30 år gammelt og vi fikk lagt inn overspenningsvern for 3 år siden. Da vi la det inn, fikk vi det gjennom If. Hør med forsikringsselskapet ditt om hvordan du kan få det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.